Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@15:00:29 GMT

سارقان اموال توریست هلندی در گنبدکاووس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۰۵۸

سارقان اموال توریست هلندی در گنبدکاووس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گنبد کاووس از دستگیری سارقان اموال توریست هلندی در کمتر از ۵ ساعت در این شهرستان خبر داد. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمود علی‌فر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت اموال یک توریست هلندی در شهرستان گنبدکاووس از سوی دو فرد ناشناس توسط یک دستگاه خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع پس از یک سری تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت، ماموران موفق شدند، سارقان را در کمتر از 5 ساعت شناسایی و در هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

زاهدان| اعضای باند حرفه‌ای اشرار و سارقان مسلح دستگیر شدند

باند سارقان منزل با 24 فقره سرقت در البرز  متلاشی شدتهران| سرقت از رانندگان خودروهای لوکس با "تصادف ساختگی" + تصاویر سارقان

فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان داشت: متهمان به پلیس آگاهی انتقال داده شدند که در جریان تحقیقات مقدماتی پلیس به سرقت یک دستگاه لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و مدارک هویتی شاکی اعتراف کردند.

وی گفت: توریست هلندی نیز با حضور در مقر پلیس، از سرعت عمل کارکنان نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند