Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:51:49 GMT

پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق به بحرین

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۴۲۴

پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق به بحرین

فدراسیون فوتبال عراق بعد از درخواست بحرین به انتقال بازی به کشور ثالث، پیشنهاد داد که حاضر است این بازی را از بصره به اربیل منتقل کند.

به گزارش مشرق، نشریه «الایام» بحرین خبر داد که فدراسیون فوتبال عراق با وجود اعتراض رسمی فدراسیون بحرین به میزبانی این کشور به خاطر تظاهرات های گسترده اما همچنان پافشاری می کند که این بازی در کشور عراق برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون عراق بعد از درخواست بحرین به انتقال این بازی به کشور ثالث پیشنهاد داده تا این بازی را از بصره به اربیل منتقل کند. فدراسیون بحرین پیش از این اعتراض خود را به فیفا مبنی بر نبود امنیت برای بازی برگزاری اعلام کرده بود و خواهان انتقال این بازی به کشور ثالث شده بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز باید در چهارمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در تاریخ 23 آبان در بصره به مصاف عراق برود. دیدار عراق با بحرین نیز در تاریخ 28 آبان برگزار می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان تیم ملی بحرین تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی 2022 میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲

سرپرست معاون اجتماعی سازمان انتقال خون از اهدای بیش از دو میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان انتقال خون، شهرام میرزایی با اشاره به با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان انتقال خون و فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار کرد: سازمان انتقال خون به پشتوانه حمایت مردم کشور سال‌ها است که به اهدای خون ۱۰۰ درصد داوطلبانه دست یافته است.

وی با اشاره به اهدای بیش از دو میلیون و ۳۲۷ هزار واحد خون در سال گذشته افزود: سازمان انتقال خون سازمانی مردمی و خدمت‌رسان و حیاتی است و با توجه به سلامت‌محور بودن و وجه اجتماعی و مردمی فدراسیون ورزش‌های همگانی پیش‌بینی می‌شود، ظرفیت‌های این فدراسیون در ترویج فرهنگ اهدای خون به‌ویژه میان بانوان و جوانان نقش بسزایی داشته باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون با اشاره به دستاوردها و افتخارات ملی و بین‌المللی سازمان انتقال خون، شاخص‌بالای اهدا در کشور را مرهون مشارکت مردم دانست و گفت: سازمان انتقال خون وجه اجتماعی مهمی دارد و ضرورت آن باید در بطن جامعه و در میان افکار عمومی حس شود که در این راستا حدود دو سال است که معاونت اجتماعی در ساختار این سازمان در نظر گرفته شده است و به وجود آمدن این معاونت نیز تاکنون دستاوردهای مهمی به همراه داشته است که فعال کردن ظرفیت‌های مردمی، سازمان‌ها و نهادهایی که ظرفیت همکاری دارند، در قالب تفاهم‌نامه‌ها یکی از این دستاوردها است.

میرزایی هر دو سازمان را سلامت‌محور دانست و تصریح کرد: شعار «خون سالم در بدن سالم» می‌تواند سرلوحه این تفاهم‌نامه باشد که الفبای خودمراقبتی و سرآغاز جامعه سالم به‌شمار می‌رود.

کد خبر 751395

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • مورد عجیب عبدالله
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!