Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز شنبه در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: امروزه پدافند غیرعامل به مراتب ضروری تر از پدافند عامل است چراکه اگر اتفاقی رخ دهد راه های مقابله آموزشی داده شده است.

وی افزود: در بحث پدافند غیرعامل پیشگیری‌ و اقداماتی را باید انجام دهیم و از آسیب های احتمالی جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: موارد احداث شده در شهرها باید در مسیرهای ایمن ایجاد شود تا از خطرات مصون بمانند و باید با پیش بینی راه های جایگزین و آگاهی دادن به مردم، خسارات احتمالی پس از هر حادثه را کاهش دهیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود:برای ا ستفاده بهتر و بیشتر مشارکت مردم در تحقق اهداف پدافند غیرعامل، مسئولان و دست اندرکاران باید نسبت به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به آنان اقدام کنند.

ثمینی اضافه کرد: امروزه در دنیا در حوزه پدافند غیرعامل سرمایه گذاری فراوانی انجام و هشت سال جنگ تحمیلی باعث افزایش تجربه کشور شده است.

وی بیان کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که همواره مخاطرات طبیعی مارا تهدید می کند و همچنین طمع دشمنان به کشور باعث شده تا بتوانیم خودمان را مجهز کنیم که با برنامه ریزی های انجام شده و تاکیدات مقام معظم رهبری این مهم انجام می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل استانداری لرستان خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد