Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:10:10 GMT

مدارس جدید خیرساز کاشان مجهز به پنل های خورشیدی می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۸۸۳

مدارس جدید خیرساز کاشان مجهز به پنل های خورشیدی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کتابچی شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه مدرسه حاج احمد زارع با بیان اینکه مدارس جدیدالاحداث خیرین کاشان مجهز به آخرین امکانات ممکن است، اظهار داشت: سعی شده است در ساخت این مدارس با تغییر معماری از نظر ظاهری و نما جاذبه بصری ایجاد شود.

تامین نیروی انسانی یونیت های دندانپزشکی مدارس توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان

وی با اشاره به اینکه مدارس جدید همه مجهز به یونیت دندانپزشکی است، ابراز داشت: با تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیروی انسانی مربوط به یونیت های دندانپزشکی توسط این دانشگاه تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از تجهیز کتابخانه مدارس ساخته شده توسط خیرین خبر داد و تصریح کرد: به منظور صرفه جویی در انرژی مدارس جدید که توسط خیرین ساخته می شود به پنل های خورشیدی مجهز می شوند.

تشکیل بنیاد بهسازی و کمیته بانوان 

وی با اشاره به تشکیل بنیاد بهسازی آموزشی به پیشنهاد امام جمعه کاشان در سال ۹۴  بیان داشت: این بنیاد از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است که با سرمایه گذاری مناسبی هم همراه بوده است.

کتابچی همچنین از تشکیل کمیته بانوان خبر داد و تصریح کرد: با استفاده از مشارکت های جذب شده و همچنین کمک خیرین کاشانی دو مدرسه در مناطق سیل زده خوزستان بهسازی و احداث شده است.

استاندار اصفهان: عملکرد تسهیلات شهرستان کاشان در سال جاری ۲۱۱ میلیارد تومان بود

در ادامه این مراسم استاندار اصفهان با بیان اینکه کاروان علم در دنیا به شدت در حال پیشرفت و حرکت است، اظهار داشت: هم آموزه های دینی و هم فرامین رهبر معظم انقلاب تاکید بر استفاده از ظرفیت های کشور برای توسعه آموزش و علم اندوزی است.

نیروی انسانی و تاسیس مدارس مهمترین زیرساخت های لازم برای عقب نماندن از کاروان پرشتاب علم

عباس رضایی با اشاره به اینکه برای عقب نماندن از کاروان علم باید خود را مجهز کنیم، ابراز داشت: این آمادگی و تجهیز یک سری زیرساختها می خواهد که اولین مسئله تامین نیروی انسانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین زیرساخت برای توسعه و عقب نماندن از کاروان پرشتاب علم است، تصریح کرد: تاسیس مدارس با امکانات و تجهیزات کامل دومین زیرساخت لازم برای پیشرفت و ترقی است.

وی با اشاره به تحریم های استکبار جهانی و همچنین شرایط بد اقتصادی افزود: در کنار تمام فعالیت های دولت حضور خیرین برای مدرسه سازی می تواند کمک شایان توجهی در توسعه امکانات آموزشی کشور داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه از خیرین مدرسه ساز کاشانی انتظار است در دیگر شهرستان های استان به خصوص مناطق محروم ورود پیدا کرده و مدرسه سازی کنند، بیان داشت: خیلی از افراد جامعه هر چند دارای تمکن مالی هستند ولی توفیق خدمت به مردم و مدرسه سازی را از خود سلب نموده اند.

مدرسه سازی یکی از مصداق های تکثر مهربانی است

وی با اشاره به اینکه یکی از نعمت های خداوند تکثیر مهربانی است، اظهار داشت: این تکثیر مهربانی علاوه بر حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله در اقداماتی مانند مدرسه سازی هم جلوه خاص خود را دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حل مشکلات آموزش و پرورش باید در راس فعالیت ها باشد، ابراز داشت: زیربنای هرگونه توسعه در جامعه در آموزش و پرورش شکل می گیرد.

۲۱۱ میلیارد تومان عملکرد تسهیلات شهرستان کاشان در هفت ماهه نخست امسال

وی افزود: در هفت ماه نخست امسال عملکرد تسهیلات شهرستان کاشان حدود ۲۱۱ میلیارد تومان بوده است.

رضایی با بیان اینکه سهم اعتبارات بخش خانگی در این مدت ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: در قسمت اشتغال روستایی نیز سهم اعتبارات شهرستان کاشان ۸۱۵ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 4760653

منبع: مهر

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز مجمع خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد سانحه تصادف شهادت امام رضا ع قزوین اربعین حسینی استانداری سمنان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند