Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دارت‌بازان آقای بزرگسال اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور که با حضور ۱۳۶ ورزشکار در قالب ۳۴ تیم در شهر سنندج برگزار شد موفق به کسب مقام ارزشمند سوم کشور شدند.

در مسابقات دوبل (دو نفره) نیز، تیم استان اردبیل به عنوان نائب قهرمانی ایران دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عناوین و موفقیت‌ها در حالی برای تیم دارت استان اردبیل رخ داده است که فصل گذشته در این رقابت‌ها موفق به کسب جایگاه هفتم شده بودند و این برای اولین‌بار است که تیم بزرگسالان اردبیل به این عناوین دست پیدا می‌کند.

تیم دارت بزرگسالان اردبیل متشکل از رامین ناصری، علی نوروزی، غلامرضا جهانگیرپور و قاسم قلیزاده به مربی‌گری غلام‌رضا شاکر به این رقابت‌ها اعزام شده بودند و مسعود کاظم زاده نیز به‌عنوان داور از استان اردبیل در این مسابقات حاضر بود.

انتهای پیام/ح

درخشش دارت بازان اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دارت اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو