Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@03:14:53 GMT

۱۳ آبان محدود به قشر خاصی نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۰۵۵۶

۱۳ آبان محدود به قشر خاصی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز(شنبه) در نشست خبری با محوریت اعلام برنامههای یوم الله ۱۳ آبان که در محل این شورا برگزار شد، گفت: هدف از این نشست تمهید مقدمات بزرگداشت زیبنده و باشکوه تر از قبل روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای پرفروغی است که در سه مقطعِ حساسِ تاریخ کشورمان با سه رویداد مهم، سه چهره تقابل با استکبار ستیزان را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در راستای تصویب قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، امام خمینی(ره) به عنوان یک فقیه و مرجع دینی در جایی که احساس کرد عزت ایرانی با این مصوبه تهدید می شود تبعید ۱۵ ساله را پذیرفت و مقابل آن ایستاد،خاطرنشان کرد: در رویداد دوم ۵۶ دانش آموز ما گلگون کفن شدند. روز ۱۳ آبان یک روز الهام بخش و پیام آور انقلاب برای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی شد. مردم ما فریاد استکبار ستیزی و شعار «مرگ بر آمریکا» را به عنوان یک منطق وظیفه خود می دانند. 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: مکتب و رویداد درس آموز شهادت، رشادت و دلیری ۱۳ آبان به همه مستکبرین آموخت دیوار استکبار، فروریختنی است به همین جهت بزرگداشت ۱۳ آبان تجلی استکبار ستیزی با ماهیت دینی و قرآنی می شود که محدود به قشر خاصی نیست بلکه یک وظیفه دینی و اسلامی است. 

لطفی خطاب به اصحاب رسانه،گفت: ما در روز ۱۳ آبان نیازمند بازنگری در شیوه برگزاری آن هستیم؛ ضرورت استکبار ستیزی باید در این انعکاس در نظر گرفته شود. وقتی ماده واحده ای تصویب می شود که ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان خوار، بازنگری از این جهت است که اگر در مقطعی تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان مظلومانه به شهادت می رسند، در روز ملی مبارزه با استکبار باید فراتر از اینها اطلاع رسانی کرد. ضرورت، تغییر نگرش و فرهنگ سازی برای آگاهی بخشیدن بیش از پیش به نسل آتی است تا خناسان نتوانند شبهه افکنی کنند.

تکمیل می شود…

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره شفاف شدن شهریه‌های مدارس غیردولتی گفت: در طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که انجام شده یکی از بحث‌ها قانونمندی در پرداخت شهریه، حقوق حق‌التدریس‌ها، زمان آموزش، عنوان و مجوز مدارس و کیفیت مدارس است که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: موارد مذکور هم مورد مطالبه معلمان حق‌التدریس غیرانتفاعی و هم صاحبان مدارس بود و طوری قانون را تصویب کردیم که منافع هر دو طرف تامین شود و حقوق کسی ضایع نشود.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد با اصلاح قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی مباحث مربوط به شهریه، کیفیت مدارس و نوع مدارس هم اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: با ابلاغ قانون جدید و نظارت جدی بر اجرای قانون، شهریه‌های مدارس غیردولتی سامان‌دهی می‌شود، چون الان با نقص‌هایی که در قانون قبلی وجود دارد، مواجهیم و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام فلاحی اظهار کرد: در قانون جدید بحث کسانی که می‌خواهند مجوز بگیرند دیده شده حتی به تعارض منافع به صورت جدی پرداخته شده است. 

وی درباره تعارض منافع گفت: منظور از تعارض منافع این است که شاید کسانی که ممکن است جایگاهی داشته باشند بخواهند مجوز بگیردند لذا یک محدودیت‌هایی برای آنها وجود دارد و اگر خودشان در آموزش و پروش و جا‌های دیگر سمت داشته باشند این‌ها در گرفتن مجوز‌ها محدود می‌شوند البته این مورد مربوط به مجوز‌های جدید می‌شود، چون قانون عطف به‌ماسبق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است