Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:16:05 GMT

ستاره های فردا در قاب ماندگار (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۲۱۶۵

اعضای تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه آغاز مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا صبح امروز عکسی به یادگار ثبت کردند تا قابی از ستاره های فردای فوتبال ملی ایران در یادها بماند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال جوانان ایران از 15 آبان وارد مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا خواهد شد و در تهران برابر تیم های قرقیزستان، نپال و امارات قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین هدف شاگردان سیروس پورموسوی در این مرحله کسب مجوز حضور در دور نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیاست که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.


تجربه نشان داده تصویری که امروز از این تیم ثبت شد در خاطر اهالی فوتبال ماندگار می شود تا سال های نه چندان دور در قامت تیم های ملی فوتبال امید و بزرگسالان دوباره شاهد ایستادن همین ستاره ها در کنار هم باشیم.

 


همانطور که بسیاری از اعضای امروز تیم های ملی فوتبال المپیک و بزرگسالان ایران با تجربه حضور در تیم ملی جوانان به این رده رسیده اند و به نظر می رسد در جمع شاگردان مستعد تیم پورموسوی هم نفراتی هستند که در آینده فوتبال ایران نقشی ماندگار به نامشان ثبت خواهد شد.


قاب امروز ستاره های فردا را به یاد داشته باشید ، جوانانی جویای نام که با تلاش و پشتکار به پیراهن تیم ملی رسیده اند و اگر در همین مسیر به درستی گام بردارند حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.


شاگردان پورموسوی که به تازگی در مسابقات کافا عنوان قهرمانی کشورهای آسیای میانه را به نام خود ثبت کردند، در بازی های پیش روی خود چشم انتظار حمایت همه جانبه اهالی فوتبال هستند تا در ورزشگاه پاس قوامین با استفاده از امتیاز میزبانی نمایشی قدرتمندانه در برابر حریفان خود داشته باشند.

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا