Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگامی که وارد یک خانه می شوید اولین چیزی که به چشم شما می خورد، وسایل مختلفی که در آن خانه قرار داده شده است می باشد. این وسایل شامل مبلمان، فرش، پرده، میز ناهارخوری، لوستر، تابلوها و گلدان ها می باشد و اگر این وسایل در سر جای مناسب خود قرار گرفته باشند و چیدمان درستی داشته باشند دکوراسیون برای شما جذاب تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید و اگر هیچ اطلاعی در این زمینه نداشته باشید و وقت کافی برای چیدمان و آگاهی از اصول آن داشته باشید، افرادی هستند که این کار را برای شما انجام می دهند که به آنها دکوراتور یا طراح دکوراسیون داخلی می گویند که با ایده های خلاقانه خود می‌توانند چیدمان بهتری را برای دکوراسیون داخلی منزل شما انجام دهند تا در نهایت یک فضای شیک و جذاب تر و سرشار از انرژی و آرامش و جذابیت در خانه شما به وجود آید. اما اگر تصمیم دارید این کار را خودتان با دانش در زمینه قوانین فنگ شویی و دکوراسیون داخلی انجام دهید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی منزل

 دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی متفاوت است. کسی که به عنوان طراح دکوراسیون داخلی مشغول به کار است، وظیفه ترکیب و چیدمان وسایل مختلف منزل را دارد و باید با نظر و سلیقه مشتری چیدمان را انجام دهد. طراح داخلی کسی است که فرم و شکل داخلی ساختمان را پیاده سازی می کند و طراح داخلی ساختمان در کنار معمار ساختمان با توجه به اصول و قواعد مرتبط با معماری طراحی ساختمان را انجام می دهد. پس در نتیجه طراح دکوراسیون منزل می تواند کار طراح داخلی را انجام دهد و برای طراحی داخلی نیاز به مدرک است.

برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید و یکی از آن ها تصویر سازی چیدمان دکوراسیون منزل است. سعی کنید قبل از اینکه شروع به کار کنید به این نتیجه برسید که تصمیم دارید از چه رنگی و چه سبکی در خانه خود استفاده کنید.

وقتی که این دو را تعیین کردید وسایل را مطابق با آن خریداری کنید و هنگامی که وسایل مناسب دکوراسیون داخلی منزل خود را خریداری کردید، مرحله بعدی چیدمان صحیح این وسایل در کنار یکدیگر است. میتوانید قبل از اینکه وسایل را جابجا کنید، ایده های خود را روی کاغذ پیاده کنید. از آن جا که معمولا وسایلی که در دکوراسیون داخلی خانه قرار می‌گیرند سنگین هستند و جابجایی آن ها کار زمان بر و انرژی خواهد بود این ایده می تواند کار را آسانتر کند.

دکوراسیون منزل

برای اینکه چیدمان دکوراسیون داخلی خانه را راحت تر انجام دهید یک نقطه مشخص را به عنوان نقطه مرکزی خانه در نظر بگیرید و اولین گام تعیین آن نقطه است. به طور مثال می‌توانید یکی از دیوارهای خانه و یا تلویزیون و یا شومینه را مرکز توجه خانه قرار دهید و بقیه وسایل را با توجه به آن ها بچینید.

 اگر تصمیم دارید از رنگ خاصی در دکوراسیون خانه استفاده کنید، سعی نکنید به صورت یکدست و یکپارچه در همه قسمت ‌های فضا از آن استفاده کنید، زیرا افراط در استفاده از یک رنگ می تواند باعث یکنواختی و به وجود آوردن یک فضای کسل و خسته کننده در خانه شما شود.

 مبلمان، تلویزیون، فرش و پرده و وسایل دکوراتیو مثل گلدان، قاب عکس و شمع ها که در طراحی دکوراسیون منزل قرار می گیرند را باید به درستی انتخاب کنید تا جذابیت ظاهری خانه شما چندین برابر شود. اگر در خانه شما از رنگ‌های سرد و خنثی استفاده شده است، برای شکستن این یکنواختی سعی کنید از عناصر مختلفی مثل چوب یا گل های طبیعی استفاده کنید و به خانه روح و تازگی ببخشید.

 استفاده از نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی خانه ها می تواند مورد مناسب دیگری باشد که باید به آن توجه کنید و اگر از هالوژن ها و لوستر ها در خانه خود استفاده کنید، جذابیت ظاهری آن را بالاتر خواهید برد. سپس با توجه به اینکه مهمانی ها و دورهمی های شما به چه صورت باشد می توانید نورها را تغییر دهید و یک فضای احساسی و رمانتیک یا یک فضای پر انرژی و شاد را فراهم کنید

دکوراسیون منزل کوچک

اگر در خانه های آپارتمانی و خانه های کوچک زندگی می کنید، برای چیدمان دکوراسیون منزل کوچک باید به این نکته توجه داشته باشید که هر وسیله ای را که خریداری می کنید متناسب با فضای در اختیارتان باشد. به طور مثال اگر فضای پذیرایی شما کوچک است سعی کنید از مبلمان کلاسیک و استیل در آن استفاده نکنید و ترجیحاً مبل راحتی خریداری کنید. یا بهتر است از رنگ های روشن که فضا را بزرگتر نشان می دهند استفاده کنید. استفاده از آینه ها به علت خاصیت انعکاس آن ها می تواند باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا شود.

طراحی و چیدمان داخلی منزل

برای طراحی و چیدمان داخلی منزل بهتر است از مبل ها شروع کنید و برای این منظور بهتر است که گام اول، یعنی خرید مبل مناسب با دکوراسیون داخلی و سبک منزل شما باشد. وقتی که خرید به درستی انجام شود، در مرحله ی بعد باید مبل ها را با توجه به اصول و قواعد درست آن بچینید. به این صورت که اول مبل بزرگتر را در قسمتی که می خواهید قرار دهید و قسمت های کوچک تر را در اطراف آن بچینید و در نهایت میز جلو مبلی را در جایگاه مناسب خود، با فاصله ی استاندارد قرار دهید.

دکوراسیون منزل ایرانی

دکوراسیون منزل ایرانی به خاطر عناصر خاص و جذابی که در آن وجود دارد در تمام دنیا شناخته شده است و یکی از مهم ترین عناصری که در دکوراسیون منزل ایرانی وجود دارد فرشها هستند. فرش های متنوعی که در خانه های ایرانی وجود دارند باعث رنگ و لعاب بیشتری در فضا خواهند شد. در نظر داشته باشید که اگر فرش بخصوصی مد نظرتان است، حتما پرده ها و سایر وسایلی که در خانه قرار می گیرند را طوری انتخاب کنید که با آن فرش هماهنگی داشته باشند و رنگ زمینه فرش خیلی دور از رنگ تم اصلی دکوراسیون خانه نباشد.

دکوراسیون منزل عروس

برای نو عروسان اهمیت زیادی دارد که وقتی اقوام برای اولین بار به خانه آن ها می ‌آیند مجذوب چیدمان دکوراسیون منزل آنها شوند. برای چیدمان دکوراسیون منزل عروس خانم ها باید توجه کنید که از شلوغ شدن بیش از حد فضا جلوگیری کنید، زیرا شلوغ بودن فضا باعث می‌شود زیبایی هیچ کدام از وسایل آن طور که باید به چشم نیاید و بهتر است هر وسیله‌ ای در جایگاه خاص خود قرار گیرد و از رنگ های شاد برای طرح دیوارها استفاده کنید.

اگر در دکوراسیون بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید، باعث بزرگتر نشان دادن فضا و دلبازتر شدن آن خواهید شد و قرار دادن مبل های مدرن، مثل مبل ال ساده با رنگ های روشن و پایه های چوبی می تواند جذابیت فضا را چند برابر کند و اگر در کنار آن از کوسن های رنگی، گل و شمع استفاده کنید فضای آرامش بخشی در خانه حاکم می شود. در ترکیب رنگها برای چیدمان دکوراسیون منزل نوعروسان توجه کنید که از رنگهایی به طور ترکیبی استفاده کنید که یا مکمل هم باشند و یا در هارمونی با یکدیگر باشند.

راهنمای دکوراسیون داخلی منزل در مجله دکوراسیون آف دکور

مجله آف دکور offdecor.com/decormag برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند آخرین مطالب دکوراسیون را از طریق مجله آف دکور مطالعه کنند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بهترین چیدمان را داشته باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دکوراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، متأسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرأت می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده‌ی این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضائی و ارکان انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

کد خبر 6094513

دیگر خبرها

  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی