Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی اظهارداشت: در حال حاضر انگیزه سودجویان برای دخل و تصرف در این مواهب الهی از جمله دریا، کوه، جنگل و... زیاد شده است و بر اساس قانون  وظیفه برخورد و سامان دادن به آنها را داریم و تمام تلاش خود را به کار می بریم تا دست سودجویان را از این منافع گران بها کوتاه کنیم.

وی ادامه داد: برای این مهم، شورای حفظ حقوق بیت المال به صورت مستمر تشکیل می گردد و مصوبات آن با جدیت پیگیری شده و موجب گردیده روند تجاوز به اراضی ملی و دولتی به نحو چشمگیری کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در ادامه به پرونده ها حقوقی و تغییر کاربری در این شورا اشاره کرد و افزود: در تخلفات تغییر کاربری قلع و قمع زیادی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مهمترین عامل در حفظ حقوق بیت المال را پیشگیری دانست و گفت: اگر به پیشگیری توجه شود شاهد کاهش تصرفات خواهیم بود.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف آلودگی زیست محیطی ناشی از فاضلاب در حواشی خورها و سواحل شد و گفت: همه باید کمک کنند تا شاهد تصرفات غیر قانونی و آلودگی های زیست محیطی در سواحل نباشیم.

کد خبر 4761154

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 مشهد شهرکرد شهادت امام رضا ع سانحه تصادف قزوین بیرجند اربعین حسینی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود