Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستادکانون های مساجد کشور با بیان اینکه هیچ نهاد فرهنگی تاکنون تمام فعالیت های کیفی خود را کمّی نکرده است؛ اجرای طرح فهما-پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران-را نخستین گام در این راستا خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی، امروز(۱۱ آبان) در دیدار با استاندار کرمان گفت: ۲۷ سال از عمر ستاد کانون های مساجد می گذرد در حالیکه سال گذشته اساسنامه آن تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





رییس ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: این در حالی است که ستاد مذکور، ۲۴ هزار زیرمجموعه داشته است اما فاقد اساسنامه که الحمدلله سال گذشته مصوب شد.
 



وی به تشکیل شورای سیاستگزاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در پی تصویب اساسنامه اشاره و بیان کرد: تاکنون ۶ جلسه تشکیل شده و سه وزیر در آن حضور دارد و ۲۷ آبان هفتمین جلسه برگزار می شود.
 



دکتر ارزانی تشکیل جلسات شورای هماهنگی ستادکانون های مساجد استان ها را منجر به همگرایی بیشتر در حوزه مسجد دانست و با بیان اینکه چند تفاهم نامه با بسیج امضا کردیم؛ این نکته را هم متذکر شد: ما به استان ها دیکته نمی کنیم بلکه خود آنها یک رویداد تعریف و ما حمایت می کنیم تا برند کانون های مساجد آن استان باشد که در کرمان، همایش پیامبر اعظم(ص) تعریف شده است.

 

 

 

وی به طرح فهما-پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران-هم اشاره و تصریح کرد: هیچ نهاد فرهنگی تاکنون تمام فعالیت های کیفی خود را کمّی نکرده و تا پایان سال جاری استانداران و ائمه جمعه و مدیران ارشاد می توانند از طریق مانیتورینگ همه این فعالیت ها و  فضای فرهنگی استان خود را رصد کنند.

 


رییس ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به برگزاری همایش بین المللی پیامبر اعظم(ص)در کرمان هم اشاره و تصریح کرد: این رویداد می تواند رخداد جهانی باشد.
 

 

محمدجوادفدایی، استاندار کرمان هم با اعلام آمادگی برای همکاری در برگزاری کنگره پیامبر اعظم(ص) این همکاری را وظیفه دانست و ادامه داد: تجربه ثابت کرده استفاده از مساجد به ابتکارات و روحیه و شرایط امام جماعت خیلی وابسته است.

 

وی افزود: آن کانون مسجدی که با برگزاری آزمون، عضو می گیرد باید الگو و از این ظرفیت استفاده شود.

 


استاندار کرمان به اجرای طرح «پنجشنبه های با کتاب» در استانداری اشاره و بیان کرد: برای تشویق شرکت کنندگان نیز به افراد به فید قرعه بن خرید کتاب هدیه می کنیم.

 

محمدابدالی تکلو، مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان نیز با ابراز امیدواری بر اینکه با همکاری استاندار کرمان، همایش پیامبر اعظم(ص) قوی تر از گذشته برگزار شود؛ کرمان پتانسیل آن را دارد کاری را شروع کند که به بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام بیانجامد.

 

 

وی با بیان اینکه یک سری فعالیت های کانون های مساجد تکلیفی، است؛ اظهار داشت: ۸۰ درصد فعالیت های کرمان ابداعی است.

 

 

محمدرضاعلیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به پیگیری مجدانه شورای فرهنگ عمومی استان برای ارتقاء سطح مطالعه اشاره و بیان کرد: اجرای طرح شنبه ها و دوشنبه های باکتاب در همین راستا است.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی پدافند غیرعامل نماز جمعه شهادت امام رضا ع شورای فرهنگ عمومی کرمان دیدار با استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد