Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مشکل امنیتی در مرز مشترک ایران و جمهوری آذربایجان مشاهده نمی‌شود. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدعلی مطیعی ظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل استان گیلان اظهار داشت: میزان تهدیدات شبکه برق استان گیلان با این حجم تولید و وابستگی‌ها و تولید برق بخش خصوصی در استان باید مورد بررسی جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تهدیدات دشمن بیان کرد: دشمنان به صراحت اعلام کردند که می‌توانیم شبکه برق ایران را تعطیل کنیم از این رو ما باید تلاش کنیم تا میزان پایداری و استحکام بخش گاز، سوخت، برق و سایر انرژی‌های کشور افرایش یابد.

سردار مطیعی با بیان اینکه فعلاً مشکل امنیتی در مرز مشترک ایران و جمهوری آذربایجان مشاهده نمی‌شود ابراز داشت: در صورت بروز مشکل، اقدامات مقابله‌ای توسط نهادهای نظامی انجام می‌شود و اما وظیفه ما در سازمان پدافند غیرعامل کشور، اقدام غیرنظامی در مقابله با تهدیدات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: اهمیت پدافند غیرعامل برای اقشار مختلف مردم تبیین شودتهران| مانور پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان دماوند برگزار می‌شودامام جمعه کرمان: پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدیدات نرم دشمن مصون می‌کند‌

مشاور سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این جلسه اظهار داشت: مطالعات پایه پدافند غیرعامل در استان‌ها به عنوان الگویی برای توسعه دفاع تلقی شده و در جهت تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در کشور نیز مؤثر است.

فتح‌الله شمسایی، طرح پدافند غیرعامل را سندی راهبردی همراه با چشم‌انداز بلندمدت دانست و گفت: راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کلان توسعه‌ای منطبق با اصول پدافند غیرعامل پس از شناخت همه‌جانبه وضعیت استان‌ها تبیین و در قالب نقشه راه ارائه می‌شود.

مشاور سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: دفاع غیرعامل در حقیقت مجموعه اقداماتی است که موجب افزایش توان دفاعی کشور در زمان بحران و کاهش آسیب‌ها و پیامدهای بحران می‌شود.

وی با اشاره به تراکم جمعیت در گیلان تصریح کرد: استان گیلان دارای 3.2 درصد جمعیت کشور است و متوسط رشد سالیانه جمعیت استان نیز برابر با 0.4 درصد بوده و در مقایسه با سایر استان‌ها دارای پایین‌ترین میزان نسبت جنسیتی در کشور است.

شمسایی با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه‌ای امنیتی در سطح استان گیلان وجود ندارد ابراز داشت: استان گیلان طبق ارزیابی وزارت کشور دارای وضعیت مطلوب از لحاظ امنیتی است و طرح جامع پدافند غیرعامل نیز در این استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای با استقبال از تصمیم جمهوری ترینیداد و توباگو در به رسمت شناختن کشور فلسطن افزود که این اقدام مهم با قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل متحد در این زمینه همخوانی دارد و به مردم فلسطین این امکان را می دهد تا بتوانند برای حقوق مشروع خود از جمله حق بازگشت، تعیین سرنوشت خویش و تشکیل کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای ۴ ژوئن ۱۹۶۷ به پایتختی قدس تلاش کنند.

این سازمان که متشکل از ۵۷ کشور مسلمان است بار دیگر از همه کشورهای جهان که هنوز کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته اند خواست تا در اسرع وقت در حمایت از مردم فلسطین در به رسمیت شناختن کشور فلسطین و انجام تلاش های بین المللی با هدف پایان دادن به اشغالگری رژیم اسرائیل و تحقق صلح و ثبات در منطقه و اجرای مصوبات بین المللی مرتبط، اقدام کنند.

جمهوری ترینیداد و توباگو روز پنجشنبه در تصمیمی که در جلسه شورای وزیران این کشور اتخاذ شد، کشور فلسطین را به رسمیت شناخت.

این تصمیم بر اساس توصیه وزیر امور خارجه جمهوری ترینیداد و توباگو اتخاذ شد و بر اساس شورای وزیران این کشور تصمیم گرفت که با هدف تحقق صلح پایدار از طریق تقویت اجماع رو به افزایش بین المللی در مورد مساله فلسطین، تشکیل کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

در بیانیه دولت ترینیداد و توباگو همچنین آمده است: به رسمیت شناختن کشور فلسطین یک امر اخلاقی و عادلانه و بیانگر خواسته‌های مشروع ملت فلسطین و حمایت از آنها است.

ترینیداد و توباگو (Trinidad and Tobago) با نام رسمی جمهوری ترینیداد و توباگو کشوری جزیره‌ای در دریای کارائیب واقع در شمال آمریکای جنوبی است. این کشور در فاصله ۱۱ کیلومتری سواحل ونزوئلا و ۱۳۰ کیلومتری سواحل گرانادا واقع شده و به خاطر ذخایر نفت و گاز خود معروف است.

پیشتر نیز جامائیکا و باربادوس در آوریل گذشته اعلام کردند که کشور فلسطین را به رسمیت می شناسند.

پیشتر «ریاض منصور» سفیر و نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل متحد از رایزنی‌های جاری در زمینه به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی چند کشور خبر داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است