Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یارالله نصیری روز شنبه جلسه بهره برداری از سامانه کشوری کسب وکار به کسب و کار اظهار داشت: طی چند سال گذشته در استان گام های مهمی برای وصل شدن به صنعت جهانی برداشته شده و واحدهای تولیدی با کیفیت بالا ودارای قابلیت رقابت و صادرات فعال داریم که این سامانه (سککوک) می تواند حلقه های پنهان صنعت را به هم متصل ونوید بخش اتصال به کسب وکار جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه اندازی سامانه سککوک از این جهت که خلا ء ها و نقاط  قوت پنهان در صنعت را شناسایی می نماید ضروری است.

وی افزود: این سامانه ارتباط مناسب بین فعالان کسب وکار که بدلیل عدم اطلاع از موجودی کالا وخدمات در بازار آسیب پذیر بودند ایجاد نموده و حلقه تامین و فرصت مناسبی مشروط  بر استفاده  مدیران بنگاههای اقتصادی ازاین فرصت در راستای بارگذاری  ظرفیت ها موجود ومورد نیاز می باشد.

صیری خواستار ثبت نام کلیه بنگاه های اقتصادی در سامانه مذکور شد وخاطرنشان کرد: در شرایط تحریم فعلی استفاده از پتانسیل های مشترک وتکیه بر توانمندی های داخلی امری ضروری است.

کد خبر 4761600

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام وزارت صنعت معدن و تجارت واحد های تولیدی بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 شهرکرد مشهد پدافند غیرعامل سانحه تصادف قزوین بیرجند شهادت امام رضا ع اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام از ورود سامانه بارشی در روزهای آینده خبر داد و گفت: انتظار می‌رود یک سامانه بارشی از روز سه‌شنبه وارد استان شود.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: دمای هوای استان تا روز دوشنبه تغییر خاصی ندارد و افزایش دما محسوس نیست.

وی افزود: امروز شنبه نیز هوا صاف تا نیمه ابری است و گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین احتمال بارش و رگبار پراکنده و رعد و برق در پاره‌ای از نقاط در استان وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از ورود سامانه بارشی در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود یک سامانه بارشی از روز سه‌شنبه وارد استان شود.

رستمی اضافه کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا روز دوشنبه در بعضی ساعات افزایش باد مورد انتظار است.

کد خبر 748309

دیگر خبرها

  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان