Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تعادل نسبی در قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار، گفت: همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در این حوزه، باعث شده نسبت به سال‌های گذشته، شاهد کمترین مصادیق گران‌فروشی، احتکار و اخلال در بازار استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، بر انتقال اخبار خوب و امیدبخش مبارزه با فساد به مردم تأکید کرد و افزود: متناسب با کاهش قیمت کالاهای اساسی و مواد اولیه، تولیدکنندگان نیز باید کاهش قیمت تمام‌شده در محصولات تولیدی خود را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تشدید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی توسط دستگاه‌های نظارتی استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول، نتیجه نظارت و کنترل خود در بازار را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

پورمحمدی به نقش تحریم‌ها در وضعیت بازار کشور نیز اشاره کرد و افزود: به‌رغم شوک اقتصادی پس از اعمال تحریم‌ها، تدابیر مسئولان و همراهی مردم باعث کاهش مشکلات اقتصادی در کشور شده و امیدواریم این روند روز به روز با قدرت بیشتری ادامه یابد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر "خرید به اندازه مصرف" از سوی مردم، عنوان کرد: این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته و از توان مطبوعات، رسانه و سایر ابزارها و اقدامات فرهنگی در این زمینه استفاده شود.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هیچ گونه نگرانی از بابت تامین میوه شب عید و کالاهای اساسی در استان نداریم و دستگاه‌های مسئول باید تدابیر لازم نسبت به تهیه و توزیع نیازمندی‌های مردم را اتخاذ کنند.

در این نشست گزارشی از تغییرات قیمتی و روند نظارت بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی و همچنین وضعیت تولید و توزیع برخی از مواد غذایی ازجمله گوشت و تخم‌مرغ توسط مسئولان امر ارائه شد.

 

بیشتر بخوانید: مدیران حراست، مشاوران امین دستگاه‌ها هستند/ اطلاعات حراست‌ها همواره باید به‌روز باشد آتش در جنگل های ارسباران به طور کامل مهار شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی پورمحمدی دستگاه های اجرایی رسانه کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است