Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@10:13:57 GMT

عزت نفس و کرامت مردم را حفظ کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۲۹۵۸

عزت نفس و کرامت مردم را حفظ کنید

استاندار گیلان در دیدار مدیران بیمه سلامت استان گفت : هرچه بیشتر تلاش کنید عزت نفس و کرامت مردم حفظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ ارسلان زارع  استاندار گیلان دردیدار با مدیران بیمه سلامت اظهار کرد: یکی از مهمترین برگ ‌ها ی زرین انقلاب اسلامی و نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران خدمات رسانی بیمه‌ای به شهروندان اعم از روستاییان و شهرنشینان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از انقلاب اسلامی تاکنون هر ساله این خدمات اضافه می‌شود گفت: در دوره دولت تدبیر و امید از همان نخستین سال پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به طور شگرفی نسبت به گذشته این سطح خدمات گسترده‌تر شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مهمترین عامل توسعه یافتگی هر کشور  را داشتن خانواده و جامعه‌ای سالم دانست و افزود: هم بهداشت جسمانی و هم بهداشت روانی عامل توسعه یافتگی کشور و جامعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به گام اول و دوم دولت تدبیر و امید که به شایستگی توانست اجرای طر ح تحول سلامت عمل کند گفت: توازن بین منابع و مصارف دستگاه‌های خدمات رسانی مثل بیمه ، کار سخت و دشواری بوده و کار کردن در این عرصه واقعاً شایسته تقدیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: اصل پیشگیری مهمترین نگاه در درمان و سلامت محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و مغفول مانده است.

استاندار گیلان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های فرهنگی، سازمان‌های مردم نهاد، پزشکان خانواده و پیراپزشکان می‌بایست کمک کنند تا تقدم سلامت بر پیشگیری برعکس شود.

وی به رعایت تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد: هرچه بیشتر تلاش کنید عزت نفس و کرامت مردم حفظ شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در مناطق محروم که توسط کارگزاران شما خدمت ارائه می‌شود باید نظارت، بازرسی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی انجام پذیرد تا خدمات رسانی آنها هم به درجه اعلاء برسد.

دکتر زارع با اشاره به اجرای نظام ارجاع الکترونیکی و سطح بندی خدمات نسخه نویسی الکترونیکی عنوان داشت: در اجرای این طرح‌ها استان گیلان جزء 6 استان پیشرو و پایلوت است و نیاز است تمامی دستگاه ها همکاری و همراهی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در اعتبار و یا تمدید دفترچه های بیمه سلامت زمان برای همه کسانی که تحت پوشش هستند بسیار مهم است گفت: می‌بایست این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارگزاران شما انجام شود.

 

بیشتر بخوانید: طرح بیمه اجباری درمان مبتنی بر «وُسع خانواده» اجرا می‌شود امضا تفاهم‌نامه برای خدمات‌رسانی به مددجویان مناطق محروم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده خدمات رسانی دولت دولت جمهوری اسلامی ایران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی