Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث و بهسازی قطعه چهار محور قم- جعفریه گفت: این محور به طول چهار کیلومتر و با عرض بیش از ۲۲ متر در حال احداث است که تاکنون بیش از ۵.۹ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

صبوری اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه را ۱۲ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون اجرای بسترسازی و خاک‌ریزی مسیر و اجرای ابنیه فنی و لایه زیر اساس و اجرای لایه اساس و آسفالت لایه بیندر باند چپ و راست و اجرای باقی‌مانده لایه اساس و آسفالت لایه بیندر و توپکا قسمت وسط محور انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با تأکید بر اقدامات باقی‌مانده برای اتمام این پروژه یادآور شد:اجرای عملیات تثبیت سرد با سیمان به همراه اجرای لایه توپکا طرفین مسیر ایمنی سازی و تابلو علائم ایمنی به همراه تهیه و نصب نیوجرسی در طول مسیر برای اتمام پروژه باقی‌مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم آخرین وضعیت این پروژه را مدنظر قرار داد و افزود: ۲۴ کیلومتر از مسیر در حوزه استان قم به‌صورت چهار خطه طی سال‌های گذشته احداث و در سال ۱۳۹۷ قرارداد احداث ۲۱ کیلومتر راه اصلی به همراه دو دستگاه پل با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰.۰۰۰ میلیون ریال منعقد گردیده و عملیات اجرای پروژه آغازشده است.

صبوری همچنین با اشاره به اهمیت احداث راه اصلی جاده قدیم قم-تهران عنوان کرد: احداث راه اصلی این محور به علت وجود شهرک‌های صنعتی و تردد وسایل نقلیه سنگین از اهمیت بالایی برخورد است.

او با بیان اینکه احداث و بهسازی این محور به طول ۱۱۸ کیلومتر راه اصلی در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: ۶۸ کیلومتر از این پروژه در حوزه استان قم و ۵۰ کیلومتر در حوزه استان تهران قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعتبار مصوب این پروژه در سال ۹۸ را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی و از سوی شرکت ساخت در حال احداث است.

انتهای پیام/ ح

تکمیل محور قم-جعفریه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه وشهرسازی حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

علی محمدی کیا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه احداث آموزشگاه جدید در حال انجام است که با توجه به نیاز به محیط جدید آموزش اولویت بخشی به این پروژه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: خیرین مشارکت در اجرا و احداث این پروژه‌ها داشته‌اند و بخش عمده نیاز مدارس این منطقه به همین خاطر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حدود ۱۰ مدرسه در این منطقه فرسوده و قدیمی هستند که برنامه‌ریزی برای احداث محیط جدید باید انجام و برای جذب خیرین زمینه سازی شود.

وی با اشاره به سرویس مدارس و بعضی از نارضایتی‌های خانواده‌ها در این خصوص، خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس باید در کارگروه تخصصی با محوریت سازمان حمل و نقل شهرداری تیران صورت گیرد.

به گفته محمدی کیا نظارت بر کیفیت و قیمت ضروری بوده و باید دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها که از جمله آن افزایش قیمت است مورد دقت و کارشناسی قرار گیرد.

وی همچنین به بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره و اظهار کرد: تکریم معلمان به‌صورت مردمی و مشارکت دستگاه‌های اداری انجام شود و با انسجام عمومی همراه باشد.

فرماندار تیران و کرون همچنین بر ضرورت گسترش فرهنگ علم آموزی و نهادینه سازی توصیه‌های شهید مطهری تاکید و تصریح کرد: مساجد بهترین محافل برای چنین اقدام و همچنین تکریم معلمان هر محله هستند که باید ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند فراگیری مفاهیم انسان‌سازی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های استاد مطهری برای گره‌گشایی از مشکلات کارگشا بوده امکان پیشرفت را فراهم می‌کند و تیم‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی