Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:37:07 GMT

یادگیری زبان انگلیسی در تهران زبان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۷۶۷۲

یادگیری زبان انگلیسی در تهران زبان

آموزشگاه زبان تهران زبان برگزارکننده دوره‌های آموزشی به‌صورت گروهی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه تهران زبان، کلاس‌هایی که به‌طور گروهی در این آموزشگاه برگزار می‌شوند، بازده خوبی دارند و همه زبان‌آموزان از شرکت در کلاس‌های گروهی آموزشگاه زبان تهران زبان رضایت کامل دارند. مهم‌ترین مزیت کلاس‌های گروهی برای زبان‌آموزان این است که وقت کلاس کاملاً در اختیار آن‌هاست و زبان‌آموزان می‌توانند نهایت استفاده را از کلاس داشته باشند و همه سؤالات خود را از استاد بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آموزشگاه زبان تهران زبان، زبان‌آموز می‌تواند با توجه به موقعیت شغلی‌اش روز و ساعات کلاس را تعیین کند. همچنین اگر شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی درزمانی کوتاه را دارید، می‌توانید در کلاس آموزش فشرده زبان در تهران ما شرکت کنید.

تدریس زبان انگلیسی

زبان انگلیسی از مهم‌ترین زبان‌های دنیاست و این روزها کمتر کسی است که با این زبان آشنایی نداشته باشد. یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز امری ضروری محسوب می‌شود و عدم آشنایی با این زبان در محیط کار ممکن است موجب بروز مشکلات کاری شود. یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی که برای اولین بار تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفته‌اند، آموزش زبان انگلیسی به‌صورت گروهی است. در کلاس‌های تدریس زبان انگلیسی که در آموزشگاه تهران زبان تشکیل می‌شود، زبان‌آموز با ۴ مهارت اصلی زبان آشنا می‌شود و در هر جلسه نکات گرامری و لغات جدید و کاربردی می‌آموزد. آموزشگاه زبان برتر از بهترین منابع آموزشی و به‌روزترین فایل‌های آموزشی و کتاب‌های درسی، برای تدریس در دوره گروهی استفاده می‌کند و تقریباً بعد از هر جلسه آزمونی برای سنجش زبان‌آموز می‌گیرد و بدین ترتیب استاد متوجه پیشرفت و سطح توانایی و یادگیری زبان‌آموز می‌شود. آموزشگاه تهران زبان مطابق با معیارها و استانداردهای آموزشی تدریس می‌کند و با توجه به کیفیت بالای تدریس، هزینه مناسبی از زبان‌آموز دریافت می‌کند. یکی از دلایل اصلی یادگیری زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان شرکت در جلسات اداری و کاری خارجی می‌باشد. برای این منظور شما می‌توانید در کلاس انگلیسی تجاری در تهران ما شرکت کنید.

تدریس زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی به‌طور گروهی، یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این زبان است. آموزشگاه زبان تهران زبان، درزمینهٔ تدریس زبان آلمانی سوابق درخشانی دارد و برای تدریس زبان آلمانی اساتید تحصیل‌کرده و باتجربه‌ای را استخدام کرده است. این آموزشگاه با بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی، زبان آلمانی را به‌صورت گروهی به زبان‌آموزان تدریس می‌کند و درنهایت دیپلم زبان آلمانی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. این کلاس‌ها با توجه به درخواست زبان‌آموز در آموزشگاه، منزل یا محیط کار زبان‌آموز تشکیل می‌شود و انتخاب روز و ساعت تدریس طبق نظر زبان‌آموز است. یادگیری زبان آلمانی اهمیت خاصی در زمینهٔ تجارت و کسب‌وکار دارد. زبان آلمانی، ‌زبان رسمی کشورهای آلمان و اتریش بوده و در کشورهایی همچون سوئیس و بخشی از فرانسه، به‌عنوان زبان دوم شناخته‌ شده است.

تدریس زبان ترکی

آموزش زبان ترکی در بسیاری از آموزشگاه‌های معتبر رواج پیدا کرده و افراد زیادی به دلایل مختلفی، مشغول یادگیری زبان ترکی هستند. کشور ترکیه با بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشور ایران در حال تجارت و همکاری است و این روزها افراد زیادی برای زندگی و ادامه تحصیل به کشور ترکیه سفر می‌کنند. آموزش زبان ترکی اولین قدم برای زندگی و ادامه تحصیل در این کشور است و قطعاً انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر، از مهم‌ترین نکات برای یادگیری زبان ترکی است. تدریس زبان ترکی روش مناسبی برای یادگیری زبان ترکی است و زبان‌آموزانی که در کلاس‌های گروهی زبان ترکی را یاد می‌گیرند، بهتر می‌توانند به این زبان صحبت کنند، چون در کلاس‌های گروهی استاد وقت بیشتری برای زبان‌آموز دارد و فقط با توجه به توانایی و استعداد یک نفر تدریس می‌کند.

کلاس‌های تدریس زبان ترکی موسسه تهران زبان، برای تمامی افرادی که به‌قصد کار، ادامه تحصیل، سفر و سرمایه‌گذاری به کشور ترکیه می‌روند، بسیار مفید بوده و کمک بزرگی در آموزش زبان ترکی به آن‌ها می‌کند. در این کلاس‌های آموزشی، زبان‌آموز با بهترین روش‌های ممکن مهارت‌های زبان ترکی و نکات گرامری را یاد می‌گیرد. آموزشگاه تهران زبان با توجه به هدف زبان‌آموزان از یادگیری زبان ترکی، دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند و برای افرادی که به‌قصد تجارت و کسب‌وکار زبان ترکی را می‌آموزند، دوره‌های مخصوص برگزار کرده و تمام اصطلاحات و واژه های تجاری پرکاربرد را به زبان‌آموز یاد می‌دهد. در کلاس‌های گروهی، زبان‌آموز هر جلسه لغات و واژگان جدیدی یاد می‌گیرد و بعد از مدتی آموزش می‌تواند به‌خوبی در جملات از آن‌ها استفاده کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسه تهران زبان زبان انگليسي زبان آلمانی زبان ترکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای اصلی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت، آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید نسبت به آنها توجه ویژه صورت بگیرد اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جوهری از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان کار بسیار حجیم و سنگینی است که در صدد هستیم، با تدابیر مأخوذه این امر به بهترین شکل ممکن در استان تهران برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه تأمین مسکن معلمان عزیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخته شود، افزود: برای کمک به معلمان در حوزه تأمین مسکن، تصمیماتی در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گرفته شده که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی به اجرای طرح ابتکاری «بازی یادگیری» در مدارس استان تهران اشاره و عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در برخی شهرستان‌های استان تهران در حال اجرایی است که طی آن برخی از کلاس‌ها در ساعات خاصی به بازی دانش آموزان اختصاص پیدا می‌کند و مقرر شد که با هماهنگی شورای برنامه ریزی و با اعتبارات آموزش و پرورش این طرح تداوم داشته و در همه مناطق عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر سلامت دانش آموزان بیان کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع «مکمل یاری» و «آهن یاری» و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای این طرح دنبال و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

کد خبر 6091432

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود