Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر، با همکاری همدستش مقادیری تریاک از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند با ۲ دستگاه پژو به تهران منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد و متهمان با گذشتن از استان یزد قصد دارند، مواد افیونی را به تهران منتقل کنند، افزود: در پایش‌های اطلاعاتی زمان و مسیر حرکت متهم به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بخشنده اعلام کرد: تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی یزد - تهران اعزام شدند.
وی افزود: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند، هر ۲ خودرو متهمان را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و دستور توقف خودرو‌ها را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: بازداشت ۸ قاچاقچی موادمخدر در عوارضی نائین

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده‌های هر ۲ خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: ماموران اعزامی در ابتدا سه تیر هوایی شلیک، ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه می‌دادند که در نهایت با شلیک ۱۲ تیر به لاستیک‌های خودرو‌ها، هر دو خودرو متوقف و راننده آن‌ها نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو متهمان تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: هفته چهارم کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبد کاووس با حضور اسب‌های خراسان شمالی برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی در ادامه گفت: در هفته چهارم دور دوم پنجشنبه، نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب شیلان امید به مالکیت پرورش اسب امید موفق شد عنوان نایب قهرمانی در مسافت هزار متر را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: در روز جمعه دور هفتم، نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ اسب هج بیوتی به مالکیت ایمان اسکندری با سوارکاری رامین قهرمانی موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام سومی را کسب کند.

ولیان افزود: در روز دوم دور هشتم نژاد، ترکمن گروه ۴ اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و سوارکاری رضا فهیمی موفق شد مقام دوم را به دست آورد.

کد خبر 6096374

دیگر خبرها

  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه