Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:54:59 GMT

محدودیت ترافیکی روز ۱۳ آبان در زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۹۴۷۰

محدودیت ترافیکی روز ۱۳ آبان در زنجان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز ۱۳ آبان محدودیت های ترافیکی در زنجان از خیابان امیرکبیر تا تقاطع فردوسی و مسیرهای منتهی اعمال خواهد شد. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اصغر شیر محمدی اظهار داشت: به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز 13 آبان  تردد در مسیر های اعلامی از ساعت 8 صبح روز 13 آبان ماه تا پایان مراسم ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  تردد و توقف کلیه خودروها از خیابان امیرکبیر تا تقاطع فردوسی منتهی به مسیر راهپیمایی ، خیابان مهدیه تا تقاطع امیر کبیر،  خیابان انصاری تا تقاطع فردوسی و  میدان سید الشهداء تا تقاطع فردوسی در شهر زنجان ممنوع است. 

زنجان| شعار مرگ بر آمریکا شعار اکثر کشورهای دنیا استاستاندار زنجان: مردم و مسئولان در مقابل استکبار و استبداد ایستادگی می‌کنند


شیرمحمدی از کلیه شهروندان خواستار همکاری  برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم با کارکنان راهور را داشت و خاطر نشان کرد: خودرو های پارک شده در مسیر های راهپیمائی بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد لذا از پارک نمودن خودرو های خود در مسیرهای اعلامی جدا خودداری نمایند. 

گفتنی است مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در زنجان، از ساعت 9:30 صبح و مسیر راهپیمایی از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب است و سخنران این مراسم وزیر اطلاعات خواهد بود.

انتهای پیام/ن

R7557/P/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است

استاندار گیلان گفت: هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جریان بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند احداث تقاطع غیر همسطح با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه احداث تقاطع غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال پیشرفت بوده و‌ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


وی یکی از درخواست‌های مردم در کلانشهر شهر را رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها دانست و گفت: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود  و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌ها به صورت غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، تصریح کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، شهید باهنر، آیت الله رودباری و محله حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت افزود: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است