Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتقادات دبیر جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر درباره حمایت نکردن دستگاه‌ها و نهادهایی که یا وعده حمایت داده یا به این حوزه مربوط می‌شوند، مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از حمایت انجمن تحت مدیریت خود از سه اثر برگزیده جشنواره فتح خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته، ۱۱ آبان‌ماه حمیدرضا آذرنگ در نشست خبری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به انتقاد از کم‌لطفی‌ها در حمایت از این جشنواره پرداخت و تاکید کرد: اسامی وعده‌دهندگان را خواهم گفت و تنها منتظرم شاید رگ‌شان بجنبد و در کنار ما قرار بگیرند و این انتظار حتی تا روز پایانی جشنواره ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه منظور آذرنگ در حمایت از "برگزاری جشنواره" و "کمبود نقدینگی" بوده،‌ با این حال مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خبر داده که از سه اثر برگزیده جشنواره فتح خرمشهر برای اجرا و شرکت در جشنواره تئاتر مقاومت حمایت می‌کند و مجموعه کتاب‌های منتشرشده این مجموعه را در هم میان هنرمندان حاضر در جشنواره توزیع می‌کند.

طبق اعلام روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، محسن سلیمانی فارسانی گفت: جشنواره فتح خرمشهر اتفاق بسیار میمون و مبارک و درخور توجهی برای اهالی فرهیخته تئاتر کشور است و می‌توان به جرات گفت یکی از ثمرات و نتایج ما و دستاوردهای همیشگی حماسه هشت سال دفاع مقدس، همین رویش‌های فرهنگ‌ساز و جریان‌ساز فرهنگی هنری است.

وی با بیان اینکه حمایت و مشارکت در برگزاری این جشنواره و جشنواره‌های موضوعی این‌چنینی وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و متولیان فرهنگی کشور و نیز اقشار مختلف آحاد مردم است افزود: آنچه در برپایی یک جشنواره تئاتری حائز اهمیت است حضور پرشور مردم و اقشار گوناگون جامعه در بازدید و رویت آثار نمایشی جشنواره است که امیدواریم مردم نستوه و همیشه مقاوم خرمشهر و آبادان به این جشنواره همانند همان سال های حماسه و ایثار بنگرند و با وجود مصائب و مشکلات اقتصادی فراوانی که کشور و به ویژه استان خوزستان دارد از کمک و حمایت مردمی همه‌جانبه به این جشنواره دریغ نورزند.

سلیمانی فارسانی افزود: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود خود که در گفت‌وگوی اینجانب با دبیر محترم جشنواره فتح خرمشهر نیز به آن اذعان کردم از یک اثر برگزیده این جشنواره در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمایت می کند و از دو اثر برگزیده این جشنواره نیز در جشنواره سال آینده تئاتر مقاومت کشور میزبانی خواهد کرد.

سلیمانی فارسانی همچنین از اهدای کتاب‌های پژوهشی و نمایشنامه‌های حوزه تئاتر مقاومت به شرکت‌کنندگان این جشنواره خبر داد و گفت: مجموعه کتاب‌های نمایشنامه منتشرشده  از سوی این انجمن و نیز کتاب "در پی عشق دویدن" که شامل داستان‌های دراماتیک تئاتر دفاع مقدس است در زمره آخرین تولیدات منتشرشده این انجمن است با هدف تقویت غنای فکری و بسته‌های لازم پژوهشی در اختیار دبیرخانه این جشنواره برای توزیع میان هنرمندان حاضر در جشنواره قرار خواهد گرفت.

سلیمانی فارسانی همچنین از انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است