Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:00:24 GMT

کواکبیان: مجمع سریعتر CFT و پالرمو را تصویب کند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۱۸۴۸

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی ضمن تسلیت درگذشت اعظم طالقانی گفت: او قرآن پژوهی بود که در موضوع حقوق زنان و حقوق بشر به مانند یک رجل سیاسی تلاش بسیاری کرد. ان‌شاءالله رحمت واسعه الهی نثار روح آن ابوذر زمان مرحوم آیت الله طالقانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به ترامپ گفت: تحریم‌های جدیدی که علیه کارگران ساختمانی ایجاد کردید همان توهم فشار حداکثری است که قطعاً راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه امروز دکتر ظریف نباید جلسه مجلس را ترک می‌کرد، افزود: هیأت رئیسه چرا در دعوت از وزیران تبعیض قائل می‌شود؟ دو سال است که از وزیر کشور در مورد علت اینکه در شهر ری شورا تشکیل نمی‌شود، سوال داشتم، اما وزیر به صحن نیامده است. ولی در طول دو ماه ۸ بار وزیر خارجه را به صحن می‌آورند و از وی سوال می‌پرسید با اینکه می‌دانید وقت ندارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معتقدم که مجمع تشخیص مصلحت نظام باید هر چه سریع‌تر اعضای هر چه سریعتر CFT و پالرمو را تصویب کنند. مجلس به این لایحه اصرار و دولت به آن تاکید دارد. اگر عده‌ای معتقد به ارائه آراء شفاف مجلس هستند، مجمع تشخیص هم باید آراء خود در این مورد را اعلام کرده و مسئولیت آن را بپذیرند.

کواکبیان همچنین در مورد توهین به قومیت‌های مختلف در ورزشگاه‌ها و خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با اشاره به موضوع مجوز فیلم خانه پدری گفت: یا مجوز ندهید و یا اگر می‌دهید پای آن بایستید. ماجرای فیلم خانه پدری برای فیلم‌های دیگر پیش نیاید که دادستانی وارد این موضوعات نشود و آن را تقیف کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی حسن عباسی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مصطفی کواکبیان اعظم طالقانی پالرمو مجمع تشخیص مصلحت نظام سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است