Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان عراق از آمادگی کامل ورزشگاه بصره برای میزبانی از تیم‌های ملی ایران و بحرین خبر داد.

طرفداری- با وجود شایعات عدم آمادگی بصره برای دیدار عراق و ایران، فدراسیون فوتبال این کشور همچنان به برگزاری بازی بصره تاکید دارد. 

به گزارش تسنیم، طالب جابر، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عراق گفت:

ورزشگاه 65 هزار نفری بصره از هر نظر آماده برگزاری 2 بازی تیم ملی فوتبال عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2020 برابر ایران و بحرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

اقدام‌های لازم در ورزشگاه بصره برای میزبانی از این 2 بازی ادامه دارد و مقام‌های دولتی این شهر نیز روی نیازهای امنیتی درخواستی وزات ورزش عراق همچنان در حال کار هستند. ورزشگاه بصره و مرکز تمرینی نیز تا قبل از ورود تیم ملی فوتبال ایران از هر نظر آماده پذیرش آنها خواهد بود.

جابر اظهار داشت:

تامین امنیت مسابقه بر عهده استانداری بصره خواهد بود و پیش از رسیدن کاروان تیم ملی ایران تمام امکانات لازم از هر نظر در این شهر آماده است. گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه نیز به شکل کامل بررسی شده و ورود تماشاگران با بلیت‌های الکترونیک برای دومین بار پس از دیدار با هنگ‌کنگ تکرار خواهد شد. انتظار ما این است که استقبال خوبی از این بازی صورت بگیرد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عراق گفت:

موفقیت در برگزاری این بازی حاصل همکاری و تعامل همه جانبه مسئولان کشوری و استانی در حوزه‌های مختلف خواهد بود و همه ما برای دفاع از آبرو و اعتبار کشور عراق تلاش می‌کنیم تا بازی را به شکلی شایسته برگزار کنیم. برگزاری مسابقه قبلی برابر هنک‌کنگ پیام روشنی از فوتبال عراق بود که نشان می‌داد توان برگزاری مسابقات با امنیت کامل و به صورت استاندارد را داریم.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران روز 23 آبان در هفته چهارم گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه بصره به مصاف هم خواهند رفت. عراق پس از این بازی به مصاف بحرین می‌رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود