Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: روز چهارشنبه پانزدهم آبان ماه مصادف با سالروز شهادت «امام حسن عسگری (ع)» سینما‌های سراسر کشور تا ساعت ۱۷ تعطیل خواهند بود. تاریخ انتشار: 14:26 - 13 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۸۱۳

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون تعطیلی سینما‌ها به مناسبت شهادت «امام حسن عسگری (ع)» گفت: روز چهارشنبه پانزدهم آبان ماه مصادف با سالروز شهادت «امام حسن عسگری (ع)» سینما‌های سراسر کشور تا ساعت ۱۷ تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره بازگشایی سینماها خاطرنشان کرد: تمامی سینماهای کشور از سانس عصر روز چهارشنبه پانزدهم آبان فروش بلیت آثار را آغاز کرده و اکران به روال سابق خود باز می گردد. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی شورای صنفی نمایش امام حسن عسگری غلامرضا فرجی تعطیلی سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود