Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالبات مراکز طرف قرار داد سازمان تامین اجتماعی در حال پرداخت است بطوریکه طی ۴ ماه به اندازه ۷ ماه مطالبات پرداخت شده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی بیمه سلامت به مطالبات مراکز طرف قرار داد تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: به گفته مصطفی سالاری مدیر سازمان تامین اجتماعی در ۴ ماه به اندازه ۷ ماه مطالبات مراکز طرف قرارداد از سوی تامین اجتماعی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین میزان پرداختی دولت به بخش درمان نیز باید سرعت بیشتری بگیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز چندی قبل عنوان کرده بود که در یک ماه اخیر نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

سالاری با اشاره به اینکه بهترین راهکار را برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد اتخاذ می‌کنیم گفت: درحال مذاکره برای اتخاذ بهترین راهکار برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد هستیم تا ارائه دهندگان خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی نسبت به دریافت هزینه خدمات اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: طرح اولیه ما که با اخذ نظرات ذی‌نفعان این حوزه امکان اصلاح آن نیز وجود دارد، این است که مطالبات معوق مراکز طرف قرارداد که به ۱۳ هزار میلیارد تومان رسیده است، از محل وصول مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تأکید بر اینکه استفاده از فن‌آوری اطلاعات در زمینه مدیریت منابع حوزه درمان محور اصلی برنامه‌های آینده سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود، اظهار داشت: درصورتی که مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی به سامانه‌های الکترونیک این سازمان متصل شوند، امکان پرداخت نقدی ۶۰ تا ۷۰ درصد مطالبات به صورت نقدی فراهم می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه سلامت بخش درمانی مطالبات تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت