Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی وزین افضل اظهار داشت: مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی هماهنگ با سراسر کشور طی چهار روز در تأسیسات معصومیه، شکوهیه و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان از شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی قم در این دوره از مسابقات در چهار محور تعمیرات خطوط لوله آب، نصب انشعابات آب، آزمایشات فیزیک و شیمیایی و عیب‌یابی مدارهای فرمان در تابلو برق با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: در مسابقات عیب‌یابی تابلو برق تیم تعمیرات تأسیسات برق آبفار قم، در مسابقات تعمیر لوله تیم سراب مهر ۲ و  در مسابقات نصب انشعاب آب تیم میراب سرچشمه کوثر ۱ عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

وی بازآموزی و ارتقا سطح فنی و مهارتی عوامل بهره‌بردار را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد و گفت: با توجه به ارائه خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی همکاران بهره‌بردار ما باید آمادگی فنی لازم را با هرگونه حادثه احتمالی داشته باشند.

وزین افضل با بیان اینکه برگزاری مسابقات فنی و مهارتی به نوعی تمرین و به‌روزرسانی مهارت‌های تکنیسین‌ها است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در کنار افزایش سطح علمی کارشناسان و تکنسین‌های بهره‌بردار، دوره‌های آموزش‌های عملی و کارگاهی را برای ارتقا مهارت‌های فنی آن‌ها به منظور بهبود خدمات‌رسانی برگزار کنیم.

کد خبر 4763584

منبع: مهر

کلیدواژه: قم شرکت آب و فاضلاب قم مهارت آموزی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه مشهد قزوین شهرکرد بیرجند شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی