Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:44:00 GMT

مشکلات عنوان شده توسط دانشجویان حق است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۲۶۴۱

مشکلات عنوان شده توسط دانشجویان حق است

رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: مسائلی که دانشجویان گفتند برخی به حق بود که من دستور پیگیری و رفع آن را داده ام و تعدادی از آن نیز از عهده دانشگاه خارج است

رضا نصراصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تجمع دانشجویان در روز گذشته اظهار کرد: این تجمع برای مشکلات پیش آمده در کارگاه ها بود، سال گذشته دستورعملی از سمت وزارتخانه ارسال شد مبنی بر اینکه کارگاه های دانشگاه باید ایمن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعتراض دانشجویان دانشگاه هنر به وضعیت مجتمع صبا

رئیس دانشگاه هنر اصفهان ادامه داد: کارگاه های دانشگاه هنر نیز در یک ساختمان تاریخی قرار داشت و مکان خطرآفرینی بود. رئیس دانشگاه تصمیم گرفت که کارگاه ها برگزار نشود تا مکان مناسبی برای آن ها درنظر گرفته شود.

وی افزود: بر اساس قراردادی که بین رئیس سابق دانشگاه هنر و مجتمع صنعت آب و برق منعقد شد کارگاه هایی را اجاره می کند و قرار بود که ابتدای مهر کارگاه ها مناسب سازی شده تحویل داده شود.

نصر تصریح کرد: با توجه به اینکه رئیس دانشگاه عوض شد و در مقابل تغییرات سازمانی در مجتمع آب و برق اتفاق افتاد و مشکلاتی ایجاد شد که تعاملات ما را کم کرد و به دلیل اینکه در آن مکان مستاجر هستیم تسهیلات لازمه را به ما ندادند.

رئیس دانشگاه هنر با اشاره به مواردی که دانشجویان روز گذشته بیان کرده بودند، گفت: مسائلی که دانشجویان گفتند برخی به حق بود که من دستور پیگیری و رفع آن را داده ام و تعدادی از آن نیز از عهده دانشگاه خارج است به عنوان نمونه خرید مواد کارگاهی خارجی در توان دانشگاه نیست، قیمت ها بسیار بالا رفته اند علاوه بر آن ممنوعیت خرید اقلام خارجی داریم و باید از محصول داخلی استفاده کنیم. دستور پیگیری برای رفع مشکلات را داده ام و امیدوارم آن ها هر چه سریع تر رفع شود.

کد خبر 395633

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه هنر اصفهان دانشجويان رسيدگي به مشكلات دانشجو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه