Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده ناجا از حضور پلیس گمرک در تمامی گمرکات کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد. تاریخ انتشار: 15:44 - 13 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۸۶۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل پلیس امنیت اقتصادی، اظهارداشت: پلیس امنیت اقتصادی با توجه به نوپایی، توفیقات خوبی در برخورد با جرایم و مفاسد اقتصادی به خصوص مبارزه با قاچاق داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با همت نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط اقدامات مؤثری در برخورد با جرایم اقتصادی صورت گرفته است، ادامه داد: تا پایان سال در ۱۳ گمرک اصلی کشور، پلیس گمرک با ایجاد ساز و کار‌های مناسب راه‌اندازی می‌شود و ان شاءالله تأثیرات اقتصادی راه‌اندازی این پلیس برای مردم قابل لمس خواهد بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اعلام اینکه تقویت دوایر مشاوره در کلانتری‌ها به منظور کاهش ارجاع پرونده‌ها به مقام قضائی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: در حال حاضر در بیش از یک هزار کلانتری کشور، دوایر مشاوره و مددکاری وجود دارد که با تلاش مشاوران و مددکاران، بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاعی به صلح و سازش منجر شده است، امیدواریم با این اقدامات مؤثر، شاهد کاهش جرایم و بزه در جامعه باشیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با همت نهاد‌های امنیتی و انتظامی، وضعیت امنیتی استان گیلان بسیار مطلوب است که این امر حاکی از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی است لذا ضروری است، مردم بیش از پیش در تولید امنیت مشارکت داشته باشند.

وی به مسافر‌پذیر بودن گیلان و روند افزایش ورود گردشگران به این استان اشاره و تصریح کرد: با اقدامات و تدابیر صورت گرفته، شاهد کاهش ۱۳ درصدی تلفات جاده‌ای و ۱۸ درصدی سوانح جاده‌ای در سال جاری نسبت به سال گذشته در گیلان هستیم.

فرمانده ناجا، رعایت قوانین و مقررات و مشارکت شهروندان در تأمین امنیت را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: با استفاده از فناوری‌های نوین و دوربین‌های هوشمند، شاهد کاهش بیشتر تصادفات و سوانح جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ناجا سردار اشتری گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • پیام جالب یک مستاجر به صاحب خانه اش | چرا فکر می‌کنی مقصر همه مشکلات اقتصادی‌ات من هستم؟ | ببینید
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است