Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:47:22 GMT

لشکر شکست خورده ششمین نابودگر در سینماهای جهان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۴۳۱۵

لشکر شکست خورده ششمین نابودگر در سینماهای جهان

این هفته، شروع اکران نابودگر۶: سرنوشت تاریک (Terminator ۶: DarkFate) ادامه‌ای بر ماجراهای سایبورگ‌ها (ربات‌های انسان نما) است که قسمت نخست آن در سال ۱۹۸۴ به نمایش درآمد. از این مجموعه فیلم‌ها تا کنون ۵ قسمت به نمایش درآمده که سرنوشت تاریک تازه ترین قسمت آن اما با بازیگران قدیمی است.

این قسمت در ادامه نابودگر ۲ ساخته شده است و با همین رویکرد همه اتفاقات بعد از نابودگر ۲: روز داوری (Terminator ۲: Judgement Day) روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نابودگر ۲: روز داوری، که در سال ۱۹۹۱ به کارگردانی جیمز  کامرون ساخته شده بود، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های این مجموعه و همین طور در جهان است که بسیاری از منتقدین آن را بهترین اثر ساخته شده توسط کامرون می‌دانند، این فیلم در فهرست ۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما جای دارد و نابودگر جدید از نام این کارگردان در مقام تهیه کننده بهره می گیرد.

نابودگر ۶، قصه ای با گردش زمانی دایره ای دارد، در این قسمت از مجموعه، سارا کانر برای حافظت از شخصیت مهم به نام دنی راموس، دست به کار می شود و به دلیل پیشرفت های چشم گیر سایبورگ های دشمن انسان، به تنهایی از پس این کار برنمی‌آید و به کمک T-۸۰۰  یا کارل (با بازی آرنولد شوارتزنگر) که سنی از او گذشته است نیاز پیدا می‌کند و او را فرامی‌خواند.

آرنولد شوارتزنگر، لیندا همیلتون، ناتالیا ریس، گابریل لونا، مک کنزی دیویس، ادوارد فرلانگ، بازیگران این فیلم هستند که به کارگردانی تیم میلر ساخته شده است.

این فیلم، در هفته اول نمایش ۲۹ میلیون دلار و در فروش جهانی ۱۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار را به نام خود ثبت کرده است که با توجه هزینه های تولید و تبلیغات و پیش بینی های منتقدان، شکست واضحی برای شروع نمایش به شمار می‌رود.

فیلم جوکر(Joker)، در پنجمین هفته نمایش، به فروش خوب خود ادامه داده و فروش هفتگی آن به ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار رسیده و در فروش جهانی نیز ۹۳۴ میلیون دلار فروش کرده و به زودی در میان فیلم‌های میلیاردی جهان جای خواهد گرفت.

ملفیسنت ۲: معشوقه شیطان (Maleficent: Mistress of Evil)، قسمت دوم از مجموعه ملفیسنت در هفته سوم نمایش، فروش هفتگی ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۸۳ میلیون دلار را مقابل نام خود می‌بیند.

در رتبه چهارم فروش هفتگی، فیلمی در تقابل با نژادپرستی جای دارد، فیلم هریت (Harriet) درباره زندگی زنی سیاه‌پوست به نام هریت تابمن ساخته شده و امتیاز بالایی را نیز از منتقدین دریافت کرده است.

فیلم هریت روایت زنی مبارز علیه برده‌داری است که پیش از آغاز جنگ داخلی آمریکا، از بردگی می‌گریزد و از طریق راه آهن زیرزمینی، ده‌ها برده به ایالت‌های شمالی که در آن‌ها برده داری منسوخ شده بود، می‌فرستد.

این فیلم یک زندگی‌نامه تصویری است که کارگردانی آن را کیسی لمونز بر عهده داشته و بازیگران آن سینتیا اریوو، لسیل اودوم و جو آولین هستند.

هریت یکی از امیدهای اسکار سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود، و در هفته نخست نمایش پیش از اکران جهانی، ۱۲ میلیون دلار فروش داشته است.

خانواده آدامز (The Addams Family)،  در هفته چهارم نمایش، در رتبه پنجم فروش هفتگی ایستاده و ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش هفتگی و ۱۲۹ میلیون دلار فروش جهانی آن بوده است.

۵ فیلم دوم در فهرست فروش هفتگی از این قرارند:

زامبی لند ۲ یا سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی (Zombieland Double Tap)، در هفته سوم نمایش، با فروش ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۸۷ میلیون دلار

شمارش معکوس (Countdown)، در هفته دوم نمایش ۵ با فروش میلیون و ۹۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۲۱ میلیون دلار

سیاه و آبی (Black and Blue)، در هفته دوم نمایش، با فروش هفتگی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۱۵ میلیون دلار

بروکلین یتیم (Motherless Brooklyn)، درهفته اول نمایش با فروش ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار، پیش از فروش جهانی

انیمیشن سگ‌های قطب شمال (Arctic Justice)، در هفته اول نمایش با فروش ۳ میلیون و صد هزار دلار، پیش از فروش جهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود فروش فیلم ها آرنولد شوارتزنگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی احمدی در تجمع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بعد از ظهر یکشنبه با قدردانی از حضور دانشگاهیان در این تجمع ضدصهیونیستی، اظهار کرد: تحصن و اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اتفاق بی‌سابقه‌ای است که نشان از بیداری ملّت‌ها و شکاف و اختلاف نظر دانشجویان، استادان و مردم با هیأت حاکمه در آمریکا است و در این شرایط باید برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با تمام توان به میدان بیاییم.

وی با اشاره به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با استادان و دانشجویان معترض به جنایات صهیونیست‌ها افزود: برخورد خشونت‌آمیز و سرکوب اساتید و دانشجویان و دستگیری معترضان به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، نشان از مردود شدن لیبرالیسم و دموکراسی در آمریکای مدعی دموکراسی دارد.

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، هزاران انسان بی‌گناه را در سرزمین‌های اشغالی به شهادت رسانده و خانه‌های مردم را ویران کرده اما در کف میدان بازنده‌اند و امروز افکار عمومی بیدار شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور دانشگاهیان کشور به ویژه استان کرمانشاه در حمایت از خیزش اعتراضی دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی افزود: دانشجویان بابصیرت و بینش باید در این عرصه ایفای نقش کنند و از هر طریق ممکن، از جمله ارسال ایمیل برای رؤسای دانشگاه‌های آمریکا از آنها بخواهند که دست از خشونت علیه استادان و دانشجویان بردارند و امکان آزادی تمامی دانشجویان و استادان معترض به جنایات صهیونیست‌ها را فراهم کنند.

کد خبر 6091342

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است