Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش خبر گفت: اقدامات مقابله‌ ای و کارهای سلبی در امر قاچاق کالا و ارز بدون کمک و اثربخشی کارهای فرهنگی موثر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش‌خبر» امروز(13 آبان) در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسام جنوبی اظهار داشت: اقدامات مقابله‌ ای و کارهای سلبی در امر قاچاق کالا و ارز بدون کمک و اثربخشی کارهای فرهنگی موثر نیست یا اگر باشد مقطعی و غیرقابل استمرار است و لذا باید در این خصوص فرهنگ مصرف مردم را درست کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر وحدت دستگاه های اجرایی در خصوص کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ های اجرایی باید در  کنار هم فعالیت کنند تا با هم ‌افزایی اعضاء به اهداف کمیسیون نایل شویم.

 

خوش خبر با بیان اینکه این کمیسیون مبارزه با کالا و ارز دارای کارگروه‌ های زیرمجموعه ای است، گفت: بررسی‌ ها نشان می‌ دهد تشکیل کارگروه ‌های مختلف در هفت ماه گذشته به نسبت کم بوده است، این در حالی است که برخی کارگروه‌ ها و دستگاه ها می توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: کارگروه فرهنگ و تبلیغات با مسئولیت صدا و سیما یکی از کارگروه‌هایی است که بیشترین تاثیر را در حوزه قاچاق کالا می‌تواند داشته باشد چراکه این کارگروه می تواند در زمینه فرهنگ ‌سازی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با کالای داخلی تلاش کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از کارگروه فرهنگ و تبلیغات خواست تا مردم را به سمت شناخت و انتخاب صحیح کالا سوق دهد چراکه اگر این مهم به درستی انجام شود موضوع قاچاق خارجی و وارداتی مرتفع می شود.

 

خوش خبر خاطرنشان کرد: زمانی که از ظرفیت‌های فرهنگی درست استفاده شود، اقدامات مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریشه دار می شود چراکه کشور ایران دارای فرهنگ غنی هست و مردم هم در راستای حمایت و ارتقای نظام در همه عرصه ها حضور دارند.

 

وی از اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواست با دستور کار مشخص نسبت به برگزاری کارگروه‌ها اقدام کنند و اعضای کارگروه‌ها کمیسیون باید برنامه داشته باشند.

 

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل برگزاری بیشترین جلسات کارگروه فرهنگ سوخت قدر دانی کرد و گفت: امید است سایر کارگروه‌ها نیز با قوت کار را ادامه دهند تا تولید کالای ایرانی در محیطی امن برای مصرف خانوار ایرانی رقم بخورد.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان روز 13 آبان استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس اردبیل کمیسیون قاچاق کالا بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی