Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@23:40:08 GMT

احتمال واگذاری آذرآب به مپنا

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۶۲۸۰

احتمال واگذاری آذرآب به مپنا

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حاتم شاکرمی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه ارتقای ایمنی کارگران و کارفرمایان در برابر اشعه رادیو اکتیو و پرتوهای صنعتی، در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضیعت واگذاری و ساماندهی شرکت آذرآب اظهار داشت: یکی از گزینه های مدنظر برای واگذاری آذرآب شرکت گروه مپنا است که مدیران این شرکت نیز نقطه نظراتی دارند که قرار شد این موارد بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، با تامین نقدینگی و آمادگی بانک کشاورزی برای واگذاری سهام خود، امیدواریم آذرآب هم همانند هپکو به تولید خود ادامه دهد.

وی افزود: البته در حال حاضر ظرفیت فعالیت در شرکت آذرآب حتی بیش از شرکت هپکو است و خوشبختانه سفارش و شرایط برای فعالیت شرکت آذرآب وجود دارد به طوری که بیش از ۳۰ هزار تن سفارش تولید به این شرکت داده شده است. 

معاون امور روابط کار وزیر کار با تاکید بر اینکه یقینا شرکت آذرآب در مسیر تولید قرار خواهد گرفت، گفت: بر اساس اعلام مدیرعامل بانک کشاورزی، امیدواریم هر چه زودتر واگذاری این شرکت به مپنا یا شرکت های دیگر تعیین تکلیف شود.

شاکرمی افزود: در حال حاضر به توافق رسیدیم تا بانک کشاورزی ۱۵ میلیارد تومان برای تامین سرمایه در گردش آذرآب تامین کند. بانک کشاورزی راجع به موضوع وثایق پرداخت این ۱۵ میلیارد تومان نکاتی مد نظر داشت که در این خصوص قرار شد سازمان تامین اجتماعی به تناسب طلب از شرکت آذرآب وثایق مورد نیاز را آزاد کند و در اختیار بانک کشاورزی قرار گیرد تا بتواند نقدینگی شرکت را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه آذرآب یک صنعت «صنعت ساز» است که اتفاقا در شرایط فعلی اقتصادی می توان از ظرفیت آن برای ایجاد واحدهای جدید و همچنین اصلاح ساختار شرکت های صنعتی استفاده کرد، درباره آخرین وضعیت تسویه مطالبات کارگران گفت: بانک کشاورزی از حدود ۱۰ روز پیش مکلف بود تا حداکثر طی مدت دو هفته مطالبات کارگران را پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بنگاه های مشکل دار مطالبات معوق کارگران شرکت آذرآب وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد

به‌منظور احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان، قرارداد این پروژه مشارکتی شهرداری اصفهان با شرکت مپنا امروز (سه‌شنبه) امضا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در راستای سیاست‌گذاری کلی حوزه حمل‌ونقل برای توسعه حمل‌ونقل پاک و زمینه سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی در سال های گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه های شارژ سریع خودروهای برقی منعقد شد.

در حال حاضر دو مورد از این ایستگاه ها که جانمایی آن قطعی شده در دست اقدام است که یکی از این ایستگاه ها در خیابان فرایبورگ در منطقه ۶ اصفهان و ایستگاه دیگر در محدوده میدان بزرگمهر در منطقه ۴ اصفهان قرار دارد.

قرار است بخشی از زیرساخت های این دو ایستگاه توسط شهرداری تامین می شود و تامین تجهیزات شارژ این دو ایستگاه توسط شرکت مپنا صورت می گیرد، البته خدمات بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها تا ۶ سال توسط شرکت مپنا انجام می شود و پس از ۶ سال با پایان دوره تفاهم نامه ممکن است بهره‌برداری ازاین ایستگاه ها تموسط شهرداری یا شرکت مپنا یا هر شرکت دیگری انجام شود.

احداث و راه‌اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی بیشتر در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با وسیله نقلیه برقی، نحوه شارژ آن و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی است.

کد خبر 749294

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی