Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری در تشریح نشست عصر امروز (دوشنبه، ۱۳ آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در ابتدای جلسه به تبادل آخرین اخبار داخلی و خارجی پرداختیم که مهم‌ترین آن موضوع دستگیری روح الله زم و انهدام کانال تلگرامی برانداز آمدنیوز بود که مورد پشتیبانی سرویس‌های امنیتی غربی به خصوص فرانسه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این کمیسیون اشاره و بیان کرد: در این جلسه سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه سوالی درباره برخی مسائل که در سفر اخیر خود به همراه وزیر دفاع به یکی از کشور‌های خارجی داشت پرسید که در نهایت علیرغم توضیحات وزیر دفاع، سوال مراعی ماند تا در جلسات آتی و بعد از مذاکرات با وزارت دفاع، توضیحات بیشتری ارائه شود.

وی افزود: در ادامه جلسه به سوال، ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر از وزیر دفاع رسیدگی شد که در جلسه گذشته مراعی مانده بود؛ این سوال پیرامون موضوع فرودگاه و معارضه نیروی هوایی ارتش با افراد خصوصی بود که درگیری صورت گرفته بود که دو نفر در جریان آن مجروح شدند که با توضیحات جدید وزیر به یک راهکار مشترک رسیدیم و قرار است موضوع پیگیری شده تا مشکل ریشه‌ای حل شود.

ذوالنوری ادامه داد: در ادامه این جلسه قرار بود اصلاحات شورای نگهبان درباره لایحه پسماند بررسی شود که به دلیل عدم حضور حقوقدان مربوطه به دلیل حضور در مأموریت کاری، این دستورکار به یکشنبه هفته آتی موکول شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین قرار بود وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال نمایندگان به مجلس بیاید که به علت اعلام بیماری وی از سوی معاونت امور مجلس قرار شد، سوال در هفته آینده بررسی شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟