Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:21:01 GMT

عرضه یک هزار تن رب گوجه فرنگی در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۰۷۷

عرضه یک هزار تن رب گوجه فرنگی در بورس کالا

بازار فرعی بورس کالای ایران امروز عرضه یک هزار تن رب گوجه فرنگی را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، ۱۰۰ تن قیر و ۱۳ هزار تن وکیوم باتوم نیز در تالار مذکور عرضه می‌شود.

این گزارش حاکی است، ۷ هزار و ۴۸۰ تن سبد میلگرد، ۲۵ هزار تن شمش بلوم،۱۲۰ تن شمش روی، ۳۰۰تن ورق گالوانیزه و ۳۸ کیلوگرم شمش طلا نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز میزبان عرضه ۴۰ هزار و ۷۶۳ تن قیر، یک هزار و ۸۰۰ تن گوگرد و ۱۲۰ تن عایق رطوبتی است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز عرضه یک هزار تن رب گوجه فرنگی را تجربه می‌کند.

معامله ۱۶۳ هزار تن محصول فولادی در بورس کالای ایران

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، دیروز (دوشنبه)  میزبان دادوستد ۱۶۳ هزار و ۱۰۰ تن محصولات فولادی بود.

در این روز و در تالار مذکور ۱۴۰ تن مس مفتول، ۱۵۸ هزار تن ورق های فولاد، یک هزار و ۱۰۰ تن میلگرد، ۴ هزار تن شمش بلوم و ۱۲۰ تن سولفورمولیبدن معامله شد.

شایان ذکر است ۲۰ هزار و ۵۵۱ تن مواد پلیمری، ۵۰۶ تن پارافین واکس، ۱۰۰ تن بنزن، ۸۵۱ تن روغن پایه، ۲۱۶ تن قیر، ۱۰۰ تن گوگرد و ۴۵ هزار و ۸۰۰ تن وکیوم باتوم در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، ۱۳ هزار و ۶۳۵  تن قیر و ۶۰ تن عایق رطوبتی هم در تالار صادراتی بورس کالای ایران دادوستد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی 13 آبان اردبیل 13 آبان استکبار ستیزی مجلس بورس کالای ایران بورس کالا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش دما و رسیدن محصول به انبوه، قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر ۶۰ درصد کاهش یافته است.

او قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزارتومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ را هزارتومان اعلام کرد و افزود: برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

یاوری ادامه داد: قیمت گوجه سبز در ابتدای فصل یک‌میلیون تومان بود که با افزایش عرضه روند کاهشی به خود گرفته است و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه تا پایان اردیبهشت، بازار به ثبات برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۱۵۰ تن گوجه سبز، ۲۰۰تن توت فرنگی، ۳۰۰ تن طالبی و جانا و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن هندوانه در میدان مرکزی خبر داد.

او گفت: قیمت صیفی جات نظیر هندوانه، ملون و جانا توجیه اقتصادی برای کشاورز ندارد چراکه کمتر از ۱۰ هزارتومان از تولیدکننده خریداری می شود که جوابگوی هزینه های تولید نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!