Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@14:33:50 GMT

مقابله پدافند غیرعامل با مگس مدیترانه ای

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۱۰۲۱

مقابله پدافند غیرعامل با مگس مدیترانه ای

تجری گفت: مگس مدیترانه ای یکی از آفت هایی بود که امسال به سطح زیادی از باغات گلستان خسارت وارد کرد.

«احمد تجری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استان گلستان یکی از استان های کشاورزی است و مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنیم تهدیدات زیستی در حوزه کشاورزی و دامپروری است.

 

مدیرعامل پدافند غیرعامل گلستان  ادامه داد: در حوزه پدافند غیرعامل تمهیداتی در حوزه آنفولانزای مرغی داریم و همچنین در حوزه تب کریمه کنگو  در حوزه پدافندی باید اقداماتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تجری متذکر شد: با کمک دستگاه های مرتبط و کارگروهی که در جهاد کشاورزی داشتیم این تهدیدات بررسی می شود.

 

وی افزود: مگس مدیترانه ای یکی از آفت هایی بود که امسال به سطح زیادی از باغات گلستان خسارت وارد کرد، در حوزه مگس مدیترانه ای در این راستا اقداماتی انجام شده و اینگونه تهدیدات باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرعامل پدافند غیرعامل گلستان بیان کرد:  اقتصاد مقاومتی نیز در حوزه پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گیرد و اقتصاد مقاومتی بنا به گفته مقام معظم رهبری تنها راه نجات در کشور در برابر تحریم های اقتصادی است و باید بحث حمایت رونق تولید را دنبال کنیم تا چرخه اقتصاد داخلی تداوم داشته باشد.

 

تجری متذکر شد: پدافند غیرعامل را باید فرهنگ سازی کنیم و نیاز است مردم و دستگاه های اجرایی با ما همراهی داشته باشند، بسیاری از تهدیدات دشمن در حوزه جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی شناسایی شده و باید در این مسیر تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 

وی یادآور شد: در حوزه پدافند غیرعامل با توجه به آموزش هایی که ارائه می شود امیدواریم بتوانیم مردم را با مفاهیم پدافند غیرعامل آشنا کنیم.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مجلس استکبار ستیزی کانون های مساجد روز 13 آبان آفت مگس مدیترانه ای مگس مدیترانه ای پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد