Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@00:12:55 GMT

افشای اطلاعاتی از مک بوک پرو 16 اینچی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۱۰۹۴

افشای اطلاعاتی از مک بوک پرو 16 اینچی

ایتنا- در طول چند ماه گذشته شایعات فراوانی پیرامون عرضه نسخه 16 اینچی از مک بوک پرو شرکت اپل شنیده شده بود که سرانجام نخستین اطلاعات افشا شده درباره این محصول به این شایعات دامن زدند. ایتنا- در طول چند ماه گذشته شایعات فراوانی پیرامون عرضه نسخه 16 اینچی از مک بوک پرو شرکت اپل شنیده شده بود که سرانجام نخستین اطلاعات افشا شده درباره این محصول به این شایعات دامن زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا و به نقل از  Cnet، ظاهرا برنامه اپل برای به دست آوردن مشتریان بیشتر برای سری مک بوک پرو به تولید نسخه جدیدی 16 اینجی از این دستگاه منتهی شده است که مسلما بسیاری از مشتریان و هواداران اپل را خوشحال خواهد کرد.

اطلاعات منتشر شده شامل تعدادی تصویر هستند که البته بدنه کلی دستگاه و اطلاعات کامل آن را نشان نداده است ولی بر اساس همین تصاویر نیز امکان شناسایی اطلاعاتی جالب درباره این محصول وجود خواهد داشت.
 
یکی از نکات بسیار مهم این اطلاعات این است که شرکت اپل در مک بوک پرو 16 اینچی به سراغ تفکیک دو سیستم تاچ آی دی و نوار لمسی بالای دستگاه رفته است تا بر خلاف سایر محصولات سری ک بوک پرو، شاهد یک رویکرد متفاوت در طراحی باشیم.

این دستگاه قرار است تا از سیستم عامل مک نسخه کاتالینا استفاده کند که این امر آن را به یکی از محصولات مدرن از نظر سیستم عامل تبدیل خواهد کرد.

البته هنوز مشخص نیست که شایعات مربوط به تغییر صفحه کلید Butterfly و جایگزین کردن آن با یک نسخه جدید از صفحه کلید صحت خواهد داشت یا خیر ولی افشای این تصویر ممکن است در چند روز آینده با افشای تصاویر بیشتری همراه باشد که اطلاعات بیشتری را درباره مک بوک پرو 16 اینچی به دست ما خواهد رساند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مک بوک پرو اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد