Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@14:33:43 GMT

ویزیت رایگان 53 بیمار در شهرستان های زهک و نیمروز

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۴۷۲۲

ویزیت رایگان 53 بیمار در شهرستان های زهک و نیمروز

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از حضور تیم بسیج پزشکی در شهرستان های نیمروز و زهک و ویزیت رایگان مردم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اعزام دو اکیپ پزشکی طرح شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی به شهرستان نیمروز  و زهک گفت: در این برنامه 53  نفر از بیماران توسط پزشک متخصص زنان و زایمان ویزیت رایگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، با اشاره به استقبال زیاد مردم برای بهره مندی از خدمات پزشکی تصریح کرد: طی این برنامه که به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نیمروز و در روستای نور محمد جهان تیغ اجرا شد 38 بیمار ویزیت و مراقبت از پنج زن باردار انجام شد، همچنین به مراجعین در زمینه بیماری سل و هاری آموزش داده شد.

وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زهک نیز تیم متخصص زنان و زایمان علاوه بر ویزیت 20 نفر از بانوان و مراقبت از زنان باردار اقدام به سنجش فشار خون و قند خون کردند.

 جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان بیان کرد: در این برنامه بیمارانی که نیازمند پیگیری های پزشکی بیشتر باشند به مراکز درمانی معرفی می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود