Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی رضایی ظهر سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت که در دفتر وی انجام شد، اظهار کرد: دو میلیون واحد مسکونی در کشور بازسازی و مقاوم‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون واحد مسکونی دیگر نیز در کشور نیازمند بازسازی و مقاوم سازی دارند، گفت: بازسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در ادامه امسال ۱۶ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده بازسازی شده است، تصریح کرد: احداث واحدهای مسکونی برای محرومان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت‌های مردمی برای ساخت واحدهای مسکونی یکی از ویژگی‌ها بنیاد مسکن است، بیان کرد: اجرای طرح هادی و بهسازی و بازسازی مناطق آسیب دیده از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه به فعالیت‌های دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در سه حوزه اشاره کرد و افزود: نظارت بر انجام امور، فعالیت‌های فرهنگی در تمام سطوح و انجام برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان از جمله این فعالیت‌ها است.

لزوم توجه به استحکام بناها در هنگام احداث

در ادامه این دیدار نیز نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حادثه خیر بودن ایران به ویژه استان گیلان خواستار توجه به استحکام‌بخشی زیربناها در زمان احداث واحدهای مسکونی شد.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه استان گیلان جز استان‌های حادثه‌خیز کشور است، گفت: بیشترین کشته‌های حوادث طبیعی در زلزله رودبار و بم اتفاق افتاد که این موضوع به دلیل عدم توجه به نکات ایمنی و استحکام بناها بوده لذا برای پیشگیری از وقوع دوباره این اتفاق باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

کد خبر 4764669

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمد علی رضایی مقاوم سازی مسکن روستایی رسول فلاحتی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد قزوین مشهد شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن