Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@22:06:45 GMT

میزان طلب بشار رسن از پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۶۸۵۴

میزان طلب بشار رسن از پرسپولیس مشخص شد

هافبک عراقی پرسپولیس طلب سنگینی از این باشگاه دارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بشار رسن در فصل نقل و انتقالات تا آستانه جدایی از پرسپولیس پیش رفت از این جهت که مدیربرنامه‌های ایرانی مقیم انگلیسی‌اش مخالف ماندن بشار در جمع سرخپوشان بود چرا  که او شرایط مالی خوبی در این تیم نداشت.

در این میان ایرج عرب با بشار وارد مذاکره شد و قول داد ظرف یکی دو هفته مطالباتش را پرداخت کرده و خواست این بازیکن قراردادش را برای دو فصل دیگر تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیربرنامه‌های بشار در انگلیس هم از این بازیکن خواست بندی را در قراردادش بگنجاند که بر اساس آن اگر تا ۲۴ آبان این بازیکن مطالبات و پیش قرارداد این فصلش را دریافت نکند قراردادش یک طرفه فسخ خواهد شد.

در حال حاضر هم تا اجرا این بند زمانی باقی نمانده است در حالی که بشار فقط ۱۲ درصد قرارداد این فصلش را دریافت کرده است.

بشار ۳۵ درصد قرارداد فصل پیشش را هم طلبکار است که با توجه به قرارداد ۲۵۰ هزار دلاری آن نمی‌تواند رقم کمی باشد.  

بشار بر خلاف سال‌های قبل این بار قصد کوتاه آمدن ندارد و در صورت عدم دریافت مطالباتش تا تاریخ اعلام شده او قراردادش را یکطرفه فسخ خواهد کرد. مخصوصا اینکه او از نیمکت‌نشینی در تیم کالدرون هم دلخوشی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بشار رسن تیم فوتبال پرسپولیس هافبک عراقی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو همین ژانویه به سیگنال ایدونا ‏پارک برگشت ولی او این‌بار بازیکن قرضی‌ای بود که از یونایتد به تیم ‏زردپوش پیوسته بود. ‏

سانچو که دوران بسیار بدی را در الدترافورد گذرانده بود از زمان ‏پیوستن به دورتموند تا اینجا در بوندس‌لیگا 12 بازی انجام داده و 2 ‏گل به ثمر رسانده است ولی بیشترین درخشش سانچو در بازی رفت ‏نیمه‌نهایی مقابل پاری سن ژرمن بود. ‏

روزنامه بیلد در گزارشی تایید کرد که دورتموند بعد از درخشش ‏استثنایی سانچو در بازی با پی‌اس‌جی تصمیم قطعی خود را درباره ‏آینده او گرفته و قصد دارد قرارداد ستاره انگلیسی را دائمی کند. در ‏صورت اینکه مبلغ مد نظر یونایتد برای دائمی شدن انتقال سانچو ‏بیش از میزانی باشد که برای دورتموند قابل پرداخت است، زردهای ‏آلمانی برای تمدید قرارداد قرضی سانچو تلاش خواهند کرد. ‏

سانچو تا سال 2024 با یونایتد قرارداد دارد و تنها ترس دورتموند این ‏است که شیاطین سرخ برای سانچو مبلغی را بخواهند که فراتر از ‏توان مالی باشگاه آلمانی باشد. به این‌حال اگر اریک تن‌هاخ روی ‏نیمکت یونایتد بماند، با توجه به درگیری و دعوای شدید او و سانچو، ‏بعید است یونایتد خواهان بازگشت این ستاره انگلیسی باشد.‏

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد