Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله رضیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری در نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: آذری جهرمی درباره سوال سیدفرید موسوی نماینده مردم تهران درباره موضوع ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و کسر هزینه از مردم در نشست امروز حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی را در این مورد و همچنین درباره کُدی که چند روز پیش درباره کسر ارزش افزوده از مردم انجام می‌شده برای نمایندگان ارائه کرد.

رضیان اظهار کرد: آذری جهرمی اعلام کرد، برخی از اشخاص در قالب شرکت‌ها اداره نرم‌افزارهایی را بر عهده داشتند و با ارسال پیامک‌هایی برای کاربران حتی بدون دریافت پاسخ هزینه‌هایی را از مشترکان کسر می‌کردند.

او تصریح کرد: قرار شد هیئتی متشکل از اعضای کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و بر روی ۲ اپراتور همراه اول و ایرانسل بررسی‌های لازم را انجام دهند تا مشخص شود چه میزان از حساب مشترکان برداشت شده و چه شرکت‌هایی در این میان دخیل بوده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: گزارش این کارگروه بعد از قرائت در کمیسیون صنایع و معادن به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کسی که مقابل شرکت‌های بر ارزش افزوده مخالفت کرد ما بودیم نه آقای وزیر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!