Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام پارسایی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی فعالان بخش اقتصادی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان فارس که با حضور وزیر اموراقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: بسیاری از ناکارایی‌ ها به مجلس مربوط نمی شود چرا که برخی قوانین در مجلس تصویب می شود اما توسط شورای نگهبان رد می شود.
وی یادآور شد: به عنوان مثال تایید نشدن FATF در شورای نگهبان و بلاتکلیفی آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام قطعا آثار مخربی بر بازار کسب و کار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شیراز در مجلس  تاکید کرد: باید ناهماهنگی های داخلی حل و یک همت همگانی برای ارتقای رتبه فضای کسب و کار کشور ایجاد شود.
پارسایی افزود: تبعیض‌ ها در اخذ مالیات فعالان بخش خصوصی را ناراحت کرده است چرا که همه مالیات نمی‌ دهند.

وی ادامه از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار افزایش اختیارات مدیران استانی و توجه به مطالبات فعالان بخش خصوصی شد.

مسعود رضایی دیگر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در این نشست افزود: فارس نماد هویت ایران و زبان فارسی است.

وی به تحلیل های مطرح شده در مقایسه عملکردها اشاره کرد و گفت: مقایسه‌ هایی انجام می‌ شود که به لحاظ علمی صحیح نیست؛ در واقع مقایسه طولی دولت‌ ها اشتباه است اما مقایسه عرضی دولت‌ ها درست است.
وی با بیان اینکه تقسیم اقتصاد در قانون اساسی اشاره کرد و  افزود: دولت نباید در بخش خصوصی مداخله کند و تنها باید ناظر بر عملکرد این بخش باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله مالیات بر ارزش افزوده گفت: اگر چیزی به تولید اضافه شده باید مالیات گرفته شود و برخلاف آن خطاست و موجب بالا رفتن قیمت تمام شده کالا می‌ شود لذا باید این مشکلات حل شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بهرام پارسایی شورای اسلامی شهر شیراز وصول مالیات مسعود رضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بهرام پارسایی شورای اسلامی شهر شیراز وصول مالیات مسعود رضایی مجلس شورای اسلامی بهرام پارسایی شورای اسلامی شهر شیراز وصول مالیات مسعود رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد