Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجلاس شانزدهم صداوسیما اتفاقات جدیدی را به خودش می‌بیند و شاید جالب باشد که سخنران با شرکت‌کننده در نشست، اینترنتی صحبت می‌کند. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بیستم آبان‌ماه، اجلاس فناوری و رسانه‌ای سازمان صداوسیما به ایستگاه شانزدهم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجلاسی که هر ساله با برپایی نمایشگاهی از جدیدترین محصولات و نمایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های جدید فناوری و رسانه‌ای، همه نگاه‌ها را معطوف خودش می‌کند امسال هم از 14 محصول خلاقانه برای اولین‌بار رونمایی می‌کند.

در این اجلاس قرار است نمایشگاه فناوری رسانه برپا شود که به گفته رضا علیدادی رئیس اجلاس و معاون فنی رسانه‌ملی در آن جدیدترین محصولات دانش‌بنیان و مملوء از تحولات خارق‌العاده‌ای به منصه ظهور می‌رسد.

تاکنون 125 مقاله علمی به دبیرخانه اجلاس شانزدهم ارسال شده که 67 مقاله مورد قبول قرار گرفته و 27 مقاله به صورت شفاهی و 15 مقاله به زبان انگلیسی است. 40 نشست تخصصی در این اجلاس با موضوعاتی همچون برودکست، آی پی، هوش مصنوعی و بهره‌برداری از آن، چشم‌اندازی فناوری رسانه، HD، علوم شناختی، تلویزیون ترکیبی برگزار می‌شود.

10 کشور همسایه در این اجلاس حاضر می‌شوند؛ چرا که رضا علیدادی در نشست خبری هم اعلام کرد که یکی از استراتژی‌های رسانه‌ملی صادرات این صنعت بسیار پررقابت و کم‌بهره به کشورهای دیگر است که در نهایت کشورهای همکار، دانش‌بنیان شوند.

علیدادی: رفع نقاط کور دغدغه اصلی ما است/ توسعه شبکه‌های استانی تا تهران ایده خوبی است

ناصر شرفی دبیر کارگروه نشست‌های تخصصی اجلاس شانزدهم به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت:  امسال برای اولین‌بار سه نشست به صورت "وبینار" برگزار می‌شود که سخنران آن در خارج از کشور با ارتباط اینترنتی با شرکت‌کنندگان در نشست در ارتباط خواهند بود؛  همچنین سه نشست نیز به صورت "دیسکاشن پنل" برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نشست تخصصی در 7 حوزه، تأکید کرد: نشست‌های تخصصی امسال در 7 حوزه مربوط به صدا و تصویر، ساختمان و تأسیسات، فناوری اطلاعات، سیگنال‌رسانی، انتشار، تولید، راهبردی و برنامه‌ریزی، برگزار می‌شود و کمیته داوران نیز شامل متخصصان این 7 حوزه بودند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی