Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام زیر23 سال و جوانا به میزبانی بوشهر برگزار شد و ورزشکاران برتر هر ماده مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان با حضور 16 استان قزوین، گلستان، گیلان، تهران، هرمزگان، همدان، کردستان، مازندران، خوزستان، کیش، اصفهان، لرستان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه و فارس به مناسبت شهدای خلیج فارس در دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در 10 ماده و در 2 بخش کانو و کایاک انجام شد.

در کایاک یکنفره 1000 متر زیر23 سال علی محمدزاده از گیلان اول، محمد میرزایی از تهران توابع دوم و فربود کیانی از تهران سوم شد.

در کانو یکنفره 1000 متر زیر23 سال عرفان زنده پی از بوشهر اول، ماکوان باوانی از کردستان و نیما سبزی دزفولی از خوزستان دوم و سوم شدند.

در کانو دونفره 1000 متر زیر 23 سال عبداله مشایخ و کمیل خزایی از مازندران مقام اول را کسب کردند و علیرضا مهدوی و سبحان بیرانوند از لرستان در جایگاه دوم ایستادند و علی زارعی و شایان حسینی از بوشهر سوم شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر جوانان کیان محمود زاده از تهران اول شد، امیر رضا آهنگران از مازندران دوم  و بردیا پارسا محتشم از تهران توابع سوم شد.

در کانو یکنفره 1000 متر جوانان عبداله مشایخ از مازندران، سبحان بیرانوند از لرستان و زانا ساعدی از کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کانو دو نفره 1000 متر زیر 23 عرفان زنده پی و عبدالرحمان بن امین از بوشهر موفق به کسب مدال طلا شدند و ماکوان باوانی و عرفان زنده کرمی از کردستان موفق به کسب مدال نقره شدند و نیما سبز دزفولی و علی نماکار از خوزستان مدال برنز را بدست آوردند.

در کایاک دونفره 1000 متر زیر23 سال میلاد اسدنیا و سینا سبز دزفولی از خوزستان اول شدند، محمد میرزایی و پویا ابوالطالبی از تهران توابع دوم و فربود کیانی و امین نظام مطلبی از تهران سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر جوانان سعید مرادی و کسرا یاری از کرمانشاه، کیان محمودزاده و پارسا امیدوار از تهران و امیررضا آهنگر و علی طاهری از مازندران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یکنفره 200 متر زیر 23 سال فربود کیانی از تهران اول، میلاد اسدی از خوزستان دوم و علی محمدزاده از گیلان سوم شد.

و در کایاک یکنفره 200 متر جوانان پارسا امیدوار از تهران بر سکوی نخست ایستاد، علی طاهری از مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت و امیر رضا داددو از کیش جایگاه سوم را بدست آورد.

به این ترتیب مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام زیر23 سال و جوانان آقایان با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: در نشست جهانی گردشگری باید اطلاع رسانی دقیق و بهتر انجام گیرد سعید خادمی پور به عنوان مدیر برتر روابط عمومی کشور انتخاب شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس روابط عمومی گردشگری مدال طلا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد