Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین فرکی که تماشاگر ویژه بازی تیم جوانان ایران و قرقیزستان بود بعد از پیروزی 3 بر صفر ایران اظهار داشت: این دوره را خودمان گذرانده‌ایم و می‌دانم که جوانان ما نیاز به حمایت دارند. امروز در اردوی تیم پیکان بودیم اما با کادرمان هماهنگ کردیم و آمدیم تا بازی را از نزدیک ببینیم تا انگیزه‌ای برای بازیکنان جوان‌مان باشد و انجام وظیفه هم بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین برد را هم به بازیکنان تیم جوانان ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌هایشان ادامه پیدا کند.

وی در مورد وضعیت فنی تیم جوانان ایران گفت: تیم ما نسبت به دو تیم دیگر یعنی نپال و امارات وضعیت بهتری دارد. نتیجه را خیلی برای موفقیت ملاک نمی‌دانم باید ببینیم مربیان از کادر راضی هستند یا نه. امیدوارم در بازی‌های آینده هم با قدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه تیم‌های دیگر پایه ایران مثل تیم امید را چطور دیدید، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که برای تیم امید و جوانان وجود داشته این انتظار و امیدواری هست که برای نام بزرگ ایران حضوری موفقیت‌آمیز داشته باشیم. اما کار ساده نیست زیرا تیم‌ها و مدعیان دیگر هم تلاش کردند و کار کردند و حتی کار را جدی‌تر، منظم‌تر و با امکاناتی بیشتر از ما دنبال کردند قطعاً تیمی که این شرایط را داشته باشد می‌تواند موفق‌تر عمل کند اما ما چون با نام ایران هستیم و افتخاراتی که در گذشته داشتیم را از این شرایط استفاده کنند. اگر امکاناتی هم فراهم شود و همچنین با برگزاری بازی‌های تدارکاتی می‌توانند موفق‌تر شوند.

فرکی در مورد اینکه چند بازیکن پیکان شایستگی حضور در تیم جوانان ایران را دارند، گفت: پیکان در رده پایه همیشه جزو باشگاه‌های موفق بوده است و مطمئناً می‌تواند از شرایطی که در تیم‌های پایه دارد چه نونهالان، جوانان و امید بازیکن داشته باشد. البته ما در رده امید بازیکن داریم اما امیدوارم با شرایط و امکانات بیشتری برای تیم‌های پایه فراهم کنیم و بتوانیم از آنها بهره ببریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان تهران تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند