Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: مشکل دفع نشدن و پس‌زدگی فاضلاب منطقه عین۲ اهواز تا ۴۰ روز آینده رفع خواهد شد.

او افزود: خط خروجی فاضلاب در منطقه عین ۲ انجام شد، اما خط قدیمی دفع فاضلاب این منطقه به طول ۳۵۰ متر نشست کرده است.

مریدی با اشاره به اینکه نشست این خط لوله باعث مسدود شدن مسیر شده است، اظهار داشت: این خط در عمق ۶ متری زمین قرار دارد و نگرانی‌هایی درخصوص عرض کم خیابان‌ها، ریزشی بودن خاک و استحکام کم منازل داریم از این رو امکان سپرکوبی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: از پیمانکار طرح خواسته شد با افزایش مقدار بیمه کار را آغاز کند، عملیات بای‌پس فاضلاب نیز در این منطقه انجام شده و درصورت بارش باران نگرانی برای جمع شدن فاضلاب نداریم، اما برای آب‌های سطحی شهرداری باید چاره‌اندیشی کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز درخصوص خطر تلاقی آب آشامیدنی و فاضلاب در عین ۲ بیان داشت: بیشتر منازل این منطقه به صورت غیرمجاز و غیرفنی از لوله‌های آب انشعاب گرفته‌اند و از نقاط مختلف حتی جوی‌های آب این لوله‌ها را به منازل برده‌اند که امکان نشت فاضلاب به آب آشامیدنی وجود دارد، لذا ساکنان این مناطق باید در اسرع وقت برای گرفتن انشعاب مجاز اقدام کنند.

او ادامه داد: ساعت ۳ بامداد روز پنجشنبه با حضور نماینده، ولی فقیه در خوزستان و استاندار بازدیدی از این منطقه و روند اجرای طرح‌های فاضلاب داشتیم.

محله عین ۲ در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز است که ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه در سال ۹۵ به شهر اهواز ملحق شد.

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیرون زدگی چشم از حدقه زمانی رخ می دهد که کره چشم دچار بیرون زدگی شود. بیرون زدگی چشم در افراد به غیر از افرادی که به طور طبیعی و مادرزادی با چشمانی برآمده به دنیا می‌آیند نشانه‌ی بیماری جدی است. اصلی‌ترین دلیل ایجاد بیرون زدگی چشم از حدقه تیروئید چشمى است.

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟