Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دفتر رئیس جمهور در آخرین مرحله از سفر دو روزه خود به استان‌های فارس و بوشهر ظهر پنجشنبه از مجتمع پتروشیمی بوشهر بازدید کرد و با روند تکمیل بخش‌های مختلف این طرح آشنا شد.

در این بازدید مدیران پتروشیمی بوشهر گزارشی از مراحل تکمیل فاز‌های مختلف این طرح ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجتمع پتروشیمی بوشهر با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ٦٥٠ هزار تن متانول، یک میلیون تن الفین، ۵۵۰ هزار تن اتیلن گلایکول، ٣٠٠ هزار تن پلیمر سنگین و سبک و ۳۰۰ هزار تن اسید استیک، در فاز ۲ طرح‌های پتروشیمی عسلویه در زمینی به مساحت ۶۲ هکتار در دست اجراست.

این مجتمع چهار فاز دارد. فاز یک با ۹۹ درصد پیشرفت آماده بهره برداری است، فاز دو، ۲۹ درصد و فاز سه ۶ درصد پیشرفت داشته است.

فاز یک مجتمع پتروشیمی بوشهر بخش‌های شیرین سازی گاز، استحصال اتان، تولید متانول، واحد تولید آب، واحد تولید اکسیژن را شامل می‌شود با راه اندازی واحد متانول که ۹۹ درصد پیشرفت دارد، به پایان می‌رسد.

مدیران پتروشیمی در ارائه گزارش خود به رئیس دفتر رئیس جمهور درخواست مساعدت برای تامین اعتبارات مورد نیاز این مجتمع به منظور تکمیل نهایی را ارائه کردند.

 رئیس دفتر رئیس جمهور پس از بازدید از مجتمع پتروشیمی بوشهر عسلویه را به مقصد تهران ترک کرد.

واعظی دیروز وارد فرودگاه عسلویه شد سپس به شهرستان‌های مهر و لامرد فارس رفت و دیشب به عسلویه  بازگشت.

او امروز دیداری صمیمی با علما، روحانیان و اعضای شوراهای شهرستان عسلویه داشت و در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شرکت کرد.

انتهای پیام/ک

بازدید رئیس دفتر رئیس جمهور  از روند ساخت مجتمع پتروشیمی بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است