Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@12:38:14 GMT

پایداری شبکه ایرانسل در مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۸۴۳

پایداری شبکه ایرانسل در مناطق زلزله زده

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز، ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ در شهر میانه که در استان‌های آذربایجان شرقی، استان اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی نیز احساس شد، ایرانسل ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های هموطنانی که داغدار عزیزانشان شدند، اعلام کرد شبکه این اپراتور به صورت مداوم بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ستاد بحران شرکت ایرانسل همزمان با اعلام گزارشاتی از وقوع زلزله تشکیل شده است و شرایط را برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان بررسی می‌کند، این ستاد هیچگونه گزارشی مبنی بر اختلال در شبکه دریافت نکرده و آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز اپراتور‌های دیگر، از طریق رومینگ ملی به مشترکان آن‌ها نیز در مناطق زلزله زده خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی دنیای ارتباطات ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت