Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی با انتقاد از تخصیص یک میلیارد تومان به مسئله پسماند آستانه‌اشرفیه، گفت: اگر به معضل پسماند آستانه اشرفیه به ویژه روستای کشل توجه نشود می‌تواند به مراتب فاجعه‌بارتر از سراوان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین قربانی» در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در استانداری، گفت: پروژه‌های نیمه آب‌بندان‌ها و سدهای لاستیکی به 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند که باید توجه ویژه به آن‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس به افتتاح سد لاستیکی دهنه‌سر سفیدرود و ضرورت ساماندهی رودخانه و مقابله با سیلاب‌ها اشاره و اظهار کرد: با توجه به مشکلات و آسیب‌های استان‌های شمالی از سیل، پیشنهاد می‌شود ردیف بودجه مستقلی در این زمینه ایجاد شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تصفیه خانه شهرستان آستانه‌اشرفیه مدت 13 سال است که نیمه تمام است، تاکید کرد: توزیع عادلانه ثروت در حوزه اقتصاد مقاومتی امری مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

قربانی با انتقاد بودجه یک میلیارد تومانی برای پسماند آستانه اشرفیه، تصریح کرد: مشکل فاضلاب و پسماند روستای کشل، مهم‌ترین دغدغه مردم این شهرستان است که اگر به آن توجه نشود فاجعه‌ای به‌مراتب بدتر از سراوان ایجاد می‌شود.

 

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس به چهار مصوبه شهرستان آستانه اشرفیه در سفر اخیر رییس‌جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: آبرسانی به 33 هزار هکتار از مزارع دهستان چهارده یکی از مصوبات بود که انجام نشده است.

 

وی با تاکید بر پرداخت حق بیمه صیادان افزود: در سفر دولت مصوب شد تا ۱۰ درصد حق بیمه صیادان از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شود و در مهر، آبان و آذرماه ابلاغ شد ولی در دی‌ 97 تأمین اجتماعی یک طرفه این قرارداد را لغو و صیادان را با مشکل بزرگی مواجه کرد.

 

قربانی با انتقاد از سازمان گردشگری در خصوص مخالفت با طرح‌های سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: در دولت دهم طرحی با عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب‌شده و استان گیلان جزء این مناطق است ولی سرمایه‌گذار وقتی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سعی دارد در استان طرح‌هایی را اجرایی کند ولی علیرغم موافقت نهادهای مختلف، با مخالفت سازمان گردشگری مواجه می‌شود.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های مساجد روز 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان

آفتاب‌‌نیوز :

در سال ۱۴۰۱ وسعت لندفیل سراوان پس از ۴۰ سال دفن زباله به ۱۸ هکتار رسیده بود .

زباله ها دره ای به عمق ۱۰۰ متر را پُر و تبدیل به تپه کرده بودند، اما امروز ۱۴ هکتار از این لندفیل بهسازی شده است. 

 

 

دیگر خبرها

  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد