Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار حسین عبدی در تشریح این خبر، اظهارداشت: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله، ماموران یگان‌های انتظامی بلافاصله  در مناطق حادثه دیده حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت، محافظت از اموال مردم، اماکن و تاسیسات و همچنین ساماندهی تردد خودروها در مناطق زلزله زده از اقدامات پلیس در این  مناطق به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی از برقراری امنیت کامل در مناطق آسیب دیده از زلزله خبرداد و گفت: تردد در محورهای این مناطق با حضور موثر ماموران پلیس راهور به صورت روان انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از شهروندان خواست برای سهولت و سرعت در امدادرسانی به مناطق زلزله زده، از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش سایت پلیس، سردار عبدی در خاتمه گفت: پلیس تا آخرین لحظه و عادی شدن وضعیت با تمام توان در مناطق زلزله زده حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست؛ کانون این زلزله در موقعیت ۴۷.۶۴ عرض شمالی و ۳۷.۷۶ طول شرقی ثبت شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد