Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:08:42 GMT

عملیات اصلاح شبکه آب شرب شهر فرادنبه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۱۹۴۹

عملیات اصلاح شبکه آب شرب شهر فرادنبه آغاز شد

قدرت‌الله بیگلری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بررسی مشکلات شبکه آب شهر فرادنبه و تامین اعتبار از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اصلاح شبکه توزیع آب این شهر روند اجرایی به خود گرفت.

وی ادامه داد: در مرحله نخست ۳ کیلومتر از شبکه اصلاح و وارد مدار می‌شود و در مراحل بعدی که در سال آینده آغاز می‌شود تمام شبکه توزیع آب شرب فرادنبه اصلاح و مشکلات به وجود آمده به طور کامل برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگلری تصریح کرد: این عملیات به منظور اصلاح لوله‌های فولادی فرسوده و تعویض لوله‌های خراب و جمع‌آوری لوله‌های فرعی فرسوده داخل شبکه انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری، اتمام مرحله نخست اصلاح شبکه شهر فرادنبه را تا پایان سال پیش‌بینی کرد و گفت: قطعی و کدورت موقتی آب در مناطق عملیاتی قابل مشاهده است که با صبر و بردباری مردم برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا، در روزهای ابتدایی آبان ماه امسال افت فشار آب و وجود کدورت آب شرب شهر فرادنبه، اعتراض مردم این شهر را به همراه داشت که به دنبال آن علیرضا طباطبایی مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بازدید میدانی از شهر فرادنبه، سفیددشت، بروجن و بلداجی مشکلات آب این مناطق را بررسی و تصمیماتی برای رفع این مشکلات گرفته شد.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری شرکت آب و فاضلاب کشور آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری شرکت آب و فاضلاب کشور آبرسانی بروجن چهارمحال وبختیاری شرکت آب و فاضلاب کشور آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش نسبت به مواردی از جمله عدم هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه و منهول‌های فاضلاب، جدا سازی آب ناودان از شبکه فاضلاب هشدار داد.

وی با اشاره به بروز سیلاب در گذشته و احتمال سابقه پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل مسکونی از شهروندان خواست که دریچه‌فاضلاب را توسط توپی انسداد و یا سیفون بند مسدود کنند.

کد خبر 6087726

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی