Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خبرگزاری روز جمعه در گزارشی با اشاره به تصمیماتی که در هفدهمین اجلاس مجمع عمومی این سازمان در سئول اتخاذ شد، نوشت: ایرنا در جریان این تصمیم گیری ها و با رای اعضا، به عنوان میزبان و رئیس هجدهمین همایش مجمع عمومی سازمان اوآنا انتخاب شده است.

این در شرایطی است که بر اساس این گزارش از سال ۲۰۱۹ میلادی برای مدت سه سال، ریاست مجمع عمومی اوانا در اختیار یونهاپ خواهد بود و خبرگزاری های آذرتاک آذربایجان، شینهوا چین، ایتارتاس روسیه و آناتولی ترکیه به عنوان معاونان انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این اجلاس دو روزه که روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور «سید ضیاء هاشمی» مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار شد، طرفین درباره راهکارهای مقابله با چالش های پیش روی رسانه ها، رایزنی و بحث و تبادل نظر کردند.

شرکت کنندگان در این اجلاس همچنین درباره پیشبرد فرآیند صلح در شبه جزیره کره و کمک به حل مشکلات این منطقه، خود را متعهد دانسته و اعلام کردند برای رسیدن به این هدف، همکاری های رسانه ای قوی تری خواهند داشت.

 مجمع عمومی خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه موسوم به اوآنا با حضور ۴۳ سازمان و خبرگزاری منطقه آسیا و اقیانوس آرام در شهر سئول پایتخت کره جنوبی برگزار شد.

اوآنا در سال ۱۹۶۱ میلادی به ابتکار یونسکو و با هدف تقویت همکاری ها و تبادلات رسانه ای تشکیل شد و مجمع عمومی آن هر سه سال یک بار برگزار می شود ریاست این مجمع در سه سال آینده به صورت رسمی به خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی محول شد و دبیرخانه آن در سئول مسئول هماهنگی ها و برگزاری نشست های ذی ربط خواهد بود و وبسایت اوآنا را نیز اداره خواهد کرد.

این اولین بار پس از ۳۰ سال است که یونهاپ ریاست مجمع را برعهده می گیرد رییس قبلی آن از سال ۲۰۱۶ میلادی جمهوری آذربایجان بود چالش های پیش روی خبرنگاری، ابداعات فنی و مساله اعتماد به اخبار از جمله موضوعات اصلی پنل هایی است که در این مجمع فعالیت داشتند.

 در جریان این مجمع دو روزه «مون جائه این» رییس جمهوری کره جنوبی نیز حضور یافت و با روسای خبرگزاری های حاضر از جمله مدیر عامل ایرنا دیدار و گفت و گو کرد و گفت که اطمینان دارد روابط کره جنوبی و ایران کماکان در مسیر رشد خواهد بود.

دیدار «سید ضیاء هاشمی» مدیرعامل ایرنا با «مون جائه این» رییس جمهوری کره جنوبی

«چوسونگ بو» رییس خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی میزبان این اجلاس نیز خواستار تقویت همکاری رسانه ها شد و گفت آنها برای مقابله با چالش های منطقه ای و بین المللی وظیفه خطیری دارند و از اینکه اعضا یونهاپ را به عنوان رئیس مجمع عمومی اوآنا برای سه سال آینده انتخاب کرده اند، تقدیر کرد.

برچسب‌ها اوآنا ایرنا چین کره جنوبی ایران سیدضیا هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوآنا ایرنا چین کره جنوبی ایران سیدضیا هاشمی اوآنا ایرنا چین کره جنوبی ایران سیدضیا هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
در این نشست‌ که پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:
کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
۱-کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
۳-مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۴-فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
۵-تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۶-الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
۱-سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
۲-هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
۳-زهرا نبی زاده (نماینده حاضر در مجمع)
۴-زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
۱-شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
۲-الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی قرار است اواخر خرداد برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی