Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستور فوری به روسای سازمان های تامین اجتماعی و بهزیستی کشور بر امداد رسانی به هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی تاکید و نماینده ویژه خود را برای پیگیری و ارائه گزارش مستمر وضعیت آسیب دیدگان انتخاب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ «محمد شریعتمداری » در نامه ای خطاب به آقایان رومیانی ، قبادی دانا و سالاری مسئولان سازمان های تامین اجتماعی و بهزیستی کشور خواستار پیگیری فوری وضعیت آسیب دیدگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: پیرو پیام فوری ساعت دو نیمه شب دیشب برای بسیج امکانات در رسیدگی به مصدومان و حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی اقدامات و رسیدگی‌های خود را  که متناسب با اعلام ستاد بحران کشور و استان تنظیم و اجراء خواهید کرد ، روزانه به اینجانب منعکس کنید.

طبق نامه شریعتمداری، با توجه به شناخت رومیانی از منطقه و مسئولیت ایشان در اداره امور استان‌ها ایشان بعنوان نماینده ویژه وزیر موضوعات را پیگیری و نیازهای ویژه قابل تامین را منعکس خواهند کرد.

شریعتمداری در این نامه تصریح کرد: همه سازمان‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بطور ویژه به پیام‌های ایشان توجه و درباره آنها اقدام فوری کنند.

بیشتر بخوانید: برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله زده گزارش هلال احمر از زلزله آذربایجان شرقی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی بهزیستی تامین اجتماعی زلزله کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز-شنبه- در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی که در بانجول پایتخت گامبیا درحال برگزاری است گفت: عربستان بار دیگر بر مطالبه خود مبنی بر ایجاد آتش‌ بس فوری و پایدار در نوار غزه تاکید می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت فراهم کردن گذرگاه‌های انسانی امن در راستای پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان همچنین ریاست این دوره از نشست سازمان همکاری اسلامی را به کشور گامبیا تبریک گفت.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی امروز در بانجول کار خود را آغاز کرد و این نشست دو روزه خواهد بود.

طبق بیانیه سازمان همکاری اسلامی مقامات ۵۷ کشور عضو این سازمان و مقامات برخی کشورهای خارج از سازمان نیز در این نشست مشارکت دارند.

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون