Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تعقیب و گریز خطرناک پلیس با راننده یک خودروی سرقتی در یکی از اتوبان‌های انگلیس را به تصویر می‌کشد. " دیوید بِرِنان" ۲۳ ساله در حالی که با سرعت ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت در اتوبان M۵۴ وولورهمپتون در حال فرار بود سرانجام به دام پلیس گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان پس از متوقف شدن خودروی مینی کوپر سرقتی با پریدن به صندلی عقب خودرو قصد فریب پلیس را داشت، اما اقدام او توسط دوربین پلیس ضبط شد.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم خودروی پلیس تهیه شده جزئیات این تعقیب و گریز را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که این جوان پس از خروج از یک خیابان فرعی و ورود به اتوبان و افزودن بر سرعت خودرو تلاش می‌کند تا از دست مأموران پلیس فرار کند. مأموران پلیس پس از مشاهده خودروی مینی کوپری که پیشتر در یک سرقت شبانه در منطقه وست میدلندز دزدیده شده بود اقدام به تعقیب خودرو کردند.

پس از چند دقیقه تعقیب و گریز سارق با رسیدن به یک ورودی دیگر در اتوبان، در حالی که راننده متخلف در اقدامی خطرناک تلاش می‌کند وارد خیابان فرعی شود با تاکتیک مؤثر مأموران پلیس متوقف می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که برنان در تلاش برای دور زدن و ورود به این خیابان است مأموران با کوبیدن خودروی خود به خودروی ربوده شده آن را در کنار گاردریل اتوبان متوقف می‌کنند.

راننده جوان در این لحظه و برای فریب مأموران پلیس که وانمود کند در پشت فرمان نبوده است بلافاصله به عقب صندلی می‌پرد، اما این اقدام فریبکارانه او توسط دوربین پلیس ضبط می‌شود. صدای او در لحظه دستگیر شدن در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: " من پشت فرمان خودرو هم نبودم (رانندگی نمی‌کردم).

دادگاه این مرد جوان روز پنجشنبه برگزار شد و برنان اهل بیرمنگهام انگلیس به دلیل رانندگی خطرناک به ۱۸ ماه زندان محکوم شد. او همچنین به مدت ۳ سال حق رانندگی نخواهد داشت.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی فروشنده این خودرو ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه دستگیری راننده خودروی سرقتی توسط پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث رانندگی راننده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد